Formular

2.3K 67 503
                                    

Ai nevoie de o copertă și nu știi unde să găsești una? Ai venit la locul potrivit!

Tot ce trebuie să faceți este să aruncați un ochi asupra coperților făcute de membrii echipei noastre și să completați formularul, aflat tot în acest capitol.

Înainte de toate, avem și câteva reguli, care am dori sa fie respectate, mai ales fiindcă este vorba despre munca noastră. O coperta poate dura și 2-3 ore, deci respectați munca oricărei membre.

1. Aveți răbdare, avem și noi o viata și nu am dori sa ne întrebați din minut în minut când va fi gata coperta.

2. Cartea trebuie sa fie publicata, altfel nu acceptam comanda. Nu dorim sa ne trezim ca nu mai publicați cartea , iar munca noastră sa fie în zadar.

3. Folosiți coperta minim 2 săptămâni. Nu cred ca cerem prea mult. Dacă nu o folosiți 2 săptămâni , nu mai aveți dreptul sa o folosiți deloc.

4.Avem dreptul la refuzarea unei coperți din motive proprii care pot consta în ideea cărții, gramatica și limbajul autorului, complexitatea creației și altele.

5.Fiecare membră va alege plata pentru coperta făcută, iar link-ul coperții nu va fi primit până la efectuare respectivei plăți. (O parte a plății va consta în follow permanent grupului și creditarea acestuia în descrierea cărții/profilului.)

Alături de formular va apărea parola și, desigur, un tag persoanei care vreți să vă facă coperta. (exemplu: @tag / porecla).

Parola: EchipaWatt

Dacă vor exista dispute între voi și echipa noastră care, în loc de o argumentare bună, vor fi susținute de un limbaj neadecvat, grupul nostru va fi obligat să vă refuze orice cerere la orice categorie și, în cazuri exagerate, să vă ofere un raport și un block.

Formular:

FORMULAR PENTRU COPERȚI:

TITLU:

AUTOR:

SUBTITLU*: (dacă este vorba de volumul unei serii, atunci numele seriei va apărea aici, la subtitlu - ex: "volumul întâi din seria X" - căci unii încurcă titlul volumului cu titlul seriei, titlul cu subtitlul)

CITAT*: (nu ne dați jumătate din descrierea cărții, căci e o copertă)

CATEGORIA:

SCURTĂ DESCRIERE: (veniți cu doar câteva amănunte despre carte, nu dați copy la descrierea cărții, mai ales dacă este una lungă)

Personaje(sunt foarte importante, dar nu veniți cu persoane necunoscute, nu avem unde sa găsim poze bune):

Fundal(oraș, pădure etc. Astfel se vede unde se petrece acțiunea)

Alte idei(gen "Vreau sa aibă o arma în mana" alte idei ce ne vor ajuta sa va facem coperta mai frumoasa și pe placul vostru):

INSPIRAȚIE: (aici veți lăsa lin
kuri către coperți sau postere sau alte lucruri pentru inspirație, dar am prefera să nu veniți cu simple poze de pe net sau să mai și aveți pretenția să le folosim fix pe alea)

Pentru bannere:

1. Unde îl folosești? (au dimensiuni diferite în funcție de locul unde este întrebuințat: banner pentru profil, pentru carte, banner sub formă de semn de carte, etc.)

2. Ce să apară pe el? (Personaje, background, culori, cât mai multe informații)

3. Text: (dacă dorești un titlul ne zici și ne precizezi că este un titlu, subtitlul la fel, etc.)

Se aplică aceleași reguli ca la coperți.

Pentru icon:

1. Personaj:

2. Culori:

3. Text: (preferabil nu, nu se prea pune text)

4 Dacă nu vrei să fie un icon obișnuit, ci un logo ne spui și ne descrii cum vrei să arate, vom face ce putem.

Se aplică aceleași reguli!

Toată comanda trebuie lăsată în același comentariu!

Magazin grafic II |Finalizată|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum