infók

2.2K 225 118
                                    

sziasztok!

ezt a profilt pár hónapja hoztam létre azzal a céllal, hogy segítsem a felfedezetlen írókat, illetve könyveket.

az ok arra, hogy miért szenteltem ennek a "mozgalomnak" egy külön profilt, pofon egyszerű; nem akartam ezáltal magamat reklámozni, nem akartam ezáltal népszerűséget elérni.

mivel szeretném, hogy a profil követőket szerezzen és ismert legyen, nem gondoltam, hogy jó lenne, ha a saját profilomon csinálnék egy könyvet.

a másik ok, meg az, hogy a név rémesen egyszerű így bárki rátalál.

szóval arra kérlek titeket, hogyha szeretnétek, hogy a wattpad fejlődjön és végre történjen is valami előrelépés osszátok meg a profilt.

és most elmondom, hogy hogyan is fog működni a dolog:

te privát üzenetben elküldesz egy (IGÉNYESEN MEGÍRT) könyvet és amit hozzá írsz (ezalatt rövid tartalmat, leírást, etc. értek) szintén leírom ide.
nem fogok véleményt és kritikát írni, mert ez az oldal nem arról szól.
csak segítek, hogy találjatok, jó könyveket.
és a beküldött könyveket (lehet saját, vagy egy baráté, vagy a kedvenc, tehetséges de mégsem olyan népszerű írói akit kedvelsz, tehát mindegy kié) pedig itt megosztom.
ennyire egyszerű az egész.

szóval hajrá gyerekek, mentsük meg a a wattpadet.

és arra szeretnélek kérni titeket, hogy ha van blogotok akkor híreszteljétek ott a könyvet, és kommentben jelöljetek meg annyi emberz amennyit tudtok és még annál is többet.
a népszerű írókra is nagyon számítok. kérlek ti is segítsetek.

#savethewattpad

fedezz fel!Where stories live. Discover now