az első köny amiről írni szeretnék, az egy korkülönbséges sztori. igen, már mindnyájan a falra mászunk tőlük, de ez a mű valami teljesen más dolog. megéri tovább olvasni.
cím: tiltott gyümölcs
iró: feketemadonna
műfaj: ifjúsági irodalom
leírás: “Flórián tudta, hogy Bori nem átlagos tizennégy éves, bár hogy pontosan mennyi idős, sejtése sem volt. Bori pedig tudta, hogy számára Flórián nem csupán a bátyja egyik barátja, hanem annál sokkalta több, annak ellenére, hogy életkoráról fogalma sem volt. Kettejük furcsa, keserédes románcának virága azon a langyos áprilisi délutánon kezdett bimbózni. Még nem láthatták a jövőjük sötét fellegeit, melyek ugyan létfontosságú csapadékot ígértek, de mégis milyen áron?”
személyes vélemény: amikor azt mondom, hogy igényesen megírt, egyedi könyv, azalatt az olyan könyveket értem, mint ez.
egyszerűen csodálatos. a szóhasználat, a megfogalmazás. az esetek 99%-ában nincs helyesírási hiba és/vagy elgépelés.
imádom a karakterek kidolgozásait.
a könyv maga olyan számomra, mint egy alicia silverstone film a kilencvenes évekből.
nagyon sok korkülönbséges sztori van wattpaden, de ez nagyon kiemelkedő. kíváncsian várom a folytatást.¤¤¤
(személyes véleményt nem biztos, hogy minden könyvhöz fogok írni, mert nem tervezem elolvasni az összes beküldött könyvet, de ehhez muszáj volt.)
¤¤¤
remélem belenéztek ebbe a csodálatos műbe, feketemadonnának pedig további sok sikert és még több ilyen csodálatos műalkotást kívánok.
továbbra is küldhettek be könyveket. nem biztos, hogy tudok válaszolni, mert nincs annyi időm,de tudjátok, hogy mindet megkapom és elolvasom.
hamarosan jövök az új résszel.
sziasztok!
YOU ARE READING
fedezz fel!
Randomha szeretnél egy jó könyvet olvasni, de unod azokat amik a trendingbe vannak, akkor nézz körül itt. üzenetben, üzenőfalon, kommentben várom a könyvajánládokat.