7.rész. ~Csak egy buli vagy több is.~

4.5K 278 21
                                    

FIGYELEM!

A részben 18+-os tartalom lesz. Első ilyen írásom szóval ne kövezetek meg. Remélem elnyeri a tetszéseteket. Csak saját felelöségre olvasd.

Lassan sétáltam nem akartam túl korán oda érni. Mikor oda értem már javába folyt a buli. Át verekedtem magam a tömegen út közbe összefutottam Shouval. A kezembe nyomot egy poharat, amibe valami alkoholos lötty volt. Nem érdekelt mi egyből lehúztam.

*Yukine szemszögéből*


Már egy ideje itt vagyok Ko-chant még sehol se láttam. Hamarosan meg láttam a tömegbe Shouval volt. Oda mentem hozzájuk.

- Sziasztok.

- Szia. -köszönt és elment mellettem. Most haragszik rám?

- Történt valami küzdtetek? - fordult felém Shou.

- Nem tudok róla. - Shout lerángatták meg ittam a kezembe lévő pohár tartalmát nem akarok túl sokat inni még a végén rá mászok Ko-chanra. Bementem egy szobába, hogy kicsit egyedül legyek. Pár perc múlva Ko-chan dülöngélt be a helységbe.

- Óóó...Yukine té-ged keres-telek. - közelebb jött majd egyenesen a karjaim közé esett.

- Ko-chan jól vagy?

- Tel-jesen.

- Ko-chan te részeg vagy.

- Nem vagyok részeg.

- Yukine meg csókolhatlak? - teljes komoly arccal kérdezte. Áh...biztos csak az alkohol beszél belőle.

- Mért?

- Kiv-áncsi vagyo-k hogy csók-olsz.- nézet kérlelően a szemembe.

- Rendben. - a szívem a torkomba dobogott közelebb hajoltam hozzá ajkaink összeértek vadul faltuk egymás párnáit. Lihegve váltunk el egymástól. Bele néztem Ko-chan vággyal teli szemébe.

- Yukine akarlak.

- Mi? - meg fogta a kezem és merev tagjához tette nyeltem egyet.

- Ko-chan nem lehet részeg vagy.

- Yukine tudom, hogy te is akarod. - merevedésemre simitot ennek eredmánye egy jól eső sóhaj lett. Nem bírtam vissza tartani magam tovább. Ledöntöttem az ágyra felé másztam ajkaira tapadtam.

- Nnh. - benyúltam a pólója alá végig simítottam a hasán fel a mellkasáig a mellbimbóját kezdtem masszírozni. A számmal át tértem a nyakára az érzékeny pontjait megszívtam.

- Ah..Yu-Yukine. - levettem róla a pólót majd magamról is. Ko-chan fordított a helyzetünkön.

- Mit csinálsz?

- Ssh. Csak élvezd. - elkezdte csókokkal behinteni a testem rá harapott a mellbimbómra majd enyhén megszívta aztán tovább haladt. Nadrágomhoz nyúlt el kezdte kibontani majd levette rólam. Kezével végig simított kidudorodó tagomon.

- Ahh. - eltávolította rólam a felesleges ruhadarabot. Nyelvével végig nyalta a teljes tagom hosszát.

- Nheh. - bevette a szájába a felét el kezdte mozgatni a fejét. Bele túrtam a hajába és irányitani kezdtem a tempót. Már a teljes tagom a szájába volt.

- Ko-chan el-elfogok menni. - gyorsított a tempón.

- Ko-chhan - le nyelte az élvezetem. Magam alá gyűrtem le vettem a nadrágot és a boxert róla. Elkezdtem a nyakát kényeztetni közbe a bejáratához nyúltam. El kezdtem tágítani először egy újamat dugtam be.

- Auh.

- Fáj? Ne csináljam?

- Folythasd. - bedugtam még egy újam aztán még egyet. Mikor már elég tágnak véltem ki húztam az újaim. Felemeltem a két lábát bejáratához illesztettem tagom.

- Mehet? - bólintott. Belé vezetem magam meg álltam, hogy meg szokja mikor jelezte, hogy mehet el kezdtem mozogni. Eszméletlen érzés volt benne lenni.

- Nagyohon szükh vhagy Ko-chhan - oda hajoltam hozzá vadul ajkaira tapadtam. Alsó párnáira harapva váltam el tőle. Rá fogtam tagjára és el kezdtem húzogatni a bőrt. A szoba a nyögéseinkkel volt tele.

- Yhukhine ahh mh..

- Énh is. - mindketten meg remegtünk majd egyszere elmentünk. Egy ideig még mozogtam aztán ki húztam magam belőle és fáradtan rá dőltem. El se hiszem, hogy meg tettük. Elveszítettem a fejem. Ko-chan most gyűlölni fog. De lehet nem fog emlékezni semmire hisz nagyon részeg volt.



ᴍʏ ʙᴇsᴛ ғʀɪᴇɴᴅ ɪs ᴍʏ ʟᴏᴠᴇ! ✔️Where stories live. Discover now