1.

81 7 4
                                    

Z pohledu Katty
Jednoho krásného rána, se Katty probudí. Podívá se na hodiny „6:00 ráno? Co?.... Asi budu ještě spát..... " přemýšlela. „Stejně už neusnu takže si půjdu udělat snídani! "

Z pohledu Petra
Petr se probudí a podívá se na hodiny. „6:19 hm.... Aspoň ne pět hodin ráno, po včerejším dni" Opravdu se včera Petr namáhal, stěhoval se! Do Prahy, z Českých Budějovic, kde má rodinu a rodiště. Přestěhoval se do Prahy kvůli práci, které se nechtěl vzdát a stejně už chtěl bydlet sám. Měl ještě na týden volno aby si mohl zorganizovat svůj krásný nový a luxusní byt.

Z pohledu Katty
Katty se podívala z okna a řekla „dneska tam prší, no co?! Budu doma. Aspoň půjdu uvítat nového souseda, který se včera přistěhoval.Jaký si Petr Lexa..„ Katty už byla nasnídaná. Šla si vyčistit zuby a udělat ze sebe člověka.

Z pohledu Petra
Šel se nasnídat, a jako každé ráno udělat hygienu! Učesal se, převlékl a sedl si na gauč. A řekl si že stejně neví co bude dělat, tak se půjde uvítat se sousedkou „snad nebude spát, ale jmenuje se Katty.... Takže by mohla být milá?! " Nazul si lehké boty, vyšel na chodbu, zavřel a o pár kroků dál zazvonil na doufejme že milou sousedku.

Z pohledu Katty
„Buď se mi to zdálo nebo někdo zazvonil jen si sednu a už někdo zvoní, třeba mě předběhl a šel se semnou přivítat?! " Otevřela dveře a tam uvidí krásného slušného může. Okamžitě se mu Katty podívala do očí, nemohla se jich vynadívat! Jeho oči jsou... Světle zelené s troškou hnědé. Byli moc krásné! A Petr byl krásný celí!

Z pohledu Petra
Zazvoní... Čeká, a dveře se otevřou.  Ve dveřích se objeví krásná žena, která doslova představovala anděla. Byla tak krásná že se do ní Petr hned zamiloval. Měla krásné oči..... Byli světle modré a jako by v nich byli kamínky které ty oči rozzařují, měla krásné dlouhé řasy, světlounce hnědé obočí, krásné dlouhé (až na zadek) vlasy, štíhlou postavu a krásné vysoké nohy ale přesto měla nějakých 25 let a 169cm. Byla prostě krásná!

Z pohledu Katty
Katty už moc dobře spozorovala že si ji Petr prohlíží. Samozřejmě bylo ticho.... Tak si Katty vzala slovo, „Ahoj já jsem Katty, ty jsi Petr že? "

Takže ahoj doufám že se vám 1.čast z "Na první pohled" Líbila! Jesli ano budu ráda za každý váš hlas či komentář💬 zatím se mějte. ❤

Na první pohled!Kde žijí příběhy. Začni objevovat