|Chapter Sixteen|

851 131 31
                                    

Kivihyun_13: Żyję czy coś

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Kivihyun_13: Żyję czy coś.

701 polubień

NoShitSherlock81: Jesteś cały, Oppa 😢 Minhyuk się tak martwi
Mirabelka-ElkaxD: NAPISZ W KOŃCU DO MINHYUK'A
ChińskiChińczyk: A szkoda
KirikiriTY: Zmieniłeś włosy 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
ChińskiChińczyk: Btw obrzydliwy kolor
ChińskiChińczyk: Btw btw zostaw Min'a w spokoju psychopato

<♡>

Kivihyun_13: Hej, Minhyuk...

Kivihyun_13: Chciałbym cię bardzo przeprosić za to, co odjebałem w barze.

Kivihyun_13: Jestem tego świadom, że zwykłe przeprosiny, to za mało w porównaniu z tym, co zrobiłem.

Kivihyun_13: Miało być w sumie śmiesznie.

Kivihyun_13: Trochę się nawet potem pośmiałem.

Kivihyun_13: Ale wiem, że jestem chorym idiotą, który nie potrafi opanować swoich uczuć, a w szczególności zazdrości.

Kivihyun_13: Wiem również, że masz mnie dosyć i pewnie będziesz mieć głęboko ten spam, który ci robię.

Kivihyun_13: Ale chciałbym, żebyś wiedział, że poczułem sporą konkurencję, gdy mi napisałeś o spotkaniu z Jooheon'em...

Kivihyun_13: Mimo że nie jesteśmy ze sobą jakoś blisko... tak mi się chociaż wydaje... to zależy mi na tobie jak cholera, okej?

Kivihyun_13: Ughh, nie chciałem ci wtedy zrobić krzywdy, a pokazać, że pożałujesz tego wyboru...

Kivihyun_13: Naprawdę sam się potem przeraziłem na myśl, że przecież mogło stać ci się coś bardzo złego przeze mnie, ale całe szczęście, że jednak wyszedłeś z tego bez szwanku.

Kivihyun_13: Bardzo cię lubię, Min. Naprawdę bardzo.

Kivihyun_13: Może mógłbym się nawet pokusić o słowo kocham?
Nie wysłano.

Kivihyun_13: Dbaj o siebie i odezwij się, jak dasz radę...

Kivihyun_13: Jeszcze raz przepraszam.

Cutie_Minhyukkie: Kihyun...

Cutie_Minhyukkie: Napisałeś w końcu!!! ❤❤❤❤❤❤❤❤

Cutie_Minhyukkie: Boże, tak się o ciebie martwiłem!!! ;_______;

Cutie_Minhyukkie: *tuli, tuli, tuli*

Kivihyun_13: Ekhem...

Kivihyun_13: Nie no fajnie, że ja się tak starałem, a ty to zlałeś XD

Cutie_Minhyukkie: Nie zlałem!

Cutie_Minhyukkie: Twoje wiadomości uświadomiły mi, co w końcu dzieje się w twojej głowie.

Cutie_Minhyukkie: Kurczę, to słodkie z jednej strony, że się tak złościsz z zazdrości 😶

Cutie_Minhyukkie: Ale nie musiałeś aż podpalać baru... wystarczyło mi powiedzieć to wszystko od początku...

Kivihyun_13: Nooo niby tak...

Cutie_Minhyukkie: Też mi na tobie zależy i nie chciałbym, żebyś więcej się przeze mnie denerwował.

Cutie_Minhyukkie: Za bardzo cię polubiłem, pomimo tych wszystkich incydentów, które nas spotkały, żeby tak po prostu ci nie wybaczyć.

Cutie_Minhyukkie: Ale to nie oznacza, że wciąż nie jestem poważnie zły na ciebie. Postąpiłeś bardzo, ale to bardzo głupio oraz nierozsądnie. Mógłbym w każdej chwili cię wydać na komisariacie.

Cutie_Minhyukkie: I może jestem okropnym idiotą, że właśnie tego nie zrobię, ale nie pragnę zemsty, ani tego byś miał za swoje. Staram się ciebie zrozumieć, Kihyun...

Cutie_Minhyukkie: Teraz wszystko zależy od ciebie, jak bardzo nasza relacja się poprawi i czy w ogóle ma szanse na dalsze losy.

Cutie_Minhyukkie: Jeżeli się postarasz, to nawet na nowo możemy spróbować odbudować swoje wspólne zaufanie ^^

Kivihyun_13: Jasne, można spróbować ㅠㅠ Dziękuję za to...

Kivihyun_13: Szczerze dziękuję, że dajesz mi szansę i nie podchodzisz do tej sprawy tak, jak wcześniej.

Kivihyun_13: Bardzo mnie to uspokoiło

Cutie_Minhyukkie: Czyli wszystko już w porządku? ^^

Kivihyun_13: Chyba tak...

Cutie_Minhyukkie: Super! Bardzo się cieszę, że wróciłeś ❤

Cutie_Minhyukkie: Poza tym, śliczne włosy 😍

Cutie_Minhyukkie: Muszę lecieć, popiszemy później ^^

Kivihyun_13: Mhm, pa (⁄ ⁄•⁄-⁄•⁄ ⁄)

Jealousy || Kihyuk (ɪɪ)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz