Öncelikle, herkese merhaba 🌹. Ben gizemlimars . Alexithymia Design tasarım atölyesinin kurucusuyum.
Tasarımcılarımız:
Kurucu: gizemlimars
Baş Admin: __sonsuzsiyah__
Diğer adminlerimiz:
waveflow
Daihygieia
PlackwobRain
curseoftheseaBen dahil diğer tüm üyelerimizin kişisel atölyeleri var. Tasarımcılarımızın kişisel atölyeleri adlı listede bulabilirsiniz.
Şu an admin alımı açık ve zaman zaman admin alımı yarışmalarla yapılacak. Mesela şu an yarışma kitabımızdaki katılımlar devam ediyor.
Hikayenize kapak istiyorsanız yerine getirmeniz gereken kurallar:
✔️Hikayeniz kesinlikle yayımlanmış olmalı.
✔️İsteğinizi verdiğimiz künye doğrultusunda tek bir yorum halinde düzgünce belirtmeniz gerekli.
✔️Alexithymia Design hesabımızı takip etmelisiniz.
✔️Kapağınız yapıldığında hikayenizin açıklamasına "Covers by: Alexithymia Design" yazmak zorundasınız.
✔️Yapılan kapağı en az bir hafta kullanmanız zorunludur.
✔Bu hesabı ve kapağınızı tasarlayan tasarımcıyı takip etmelisiniz.
✔Bu kitaptan 10 bölüm beğenmelisiniz.
✔️ Profilimizde bulunan "tasarımcılarımızın kişisel atölyeleri" kısmından kapağınızı tasarlayan kişinin tasarım atölyesinden beşer bölüm beğenmelisiniz.
✔Kitabınızın uygunluğunu kontrol etmek üzere tasarımcılarımız siz istekte bulunduğu süreden itibaren en fazla iki günde denetim sonuçlarını sizinle paylaşacaklar. Uygunsa tasarımı yapılır, değilse yapılmaz.
Şimdilik kurallar bu kadar. Kuralların bir tanesi dahi yerine getirilmediği takdirde KAPAĞINIZ YAPILMAYACAKTIR.
Künyemiz:
1- Hikayenin adı !
2- Yazarın ismi !
3- Dark/Light !
4- İstediğiniz söz (varsa)
5- Hikayenizi çok iyi yansıtacağını düşündüğünüz özel bir eşya veya simge (varsa)
6- Hikayenizin türü ! (Fantastik vb.)
7- Karakterler (varsa) (en fazla 3)
8- Hayalinizdeki KapakKarakter Kartı künyesi:
1- Karakter !
2- Karakterin hikayedeki ismi !
3- Karakterin hikayedeki yeri (başrol, başrolün kuzeni vb.) !
4- Karakterin özellikleri (neşeli, üzgün vb.) !
5- Karakteri hatırlatan özel bir eşya (varsa)Karakter Kartı isteğinin çok olacağını zannetmiyorum ama yine de koydum.
! işareti koyduklarımı yazmak zorunludur.
İstekler "İstek 2" adlı bölümden alınacaktır. İstek 1 kapanmıştır.
Oylayıp beğenmeyi unutmayın, hoşça kalın❤️.
- Gizemli MarsÖnemli Not: Kimse bu bölümü okumadan ASLA künye bırakmasın. Burayı okumadan kafalarına estiği gibi künye bırakıp isteği yapmamızı bekleyen ve istek yapılmadığında bize karşı saygısızlık yapanlar var. BU YÜZDEN ASLA BU BÖLÜMÜ OKUMADAN KÜNYE BIRAKMAYIN. KURALLARI YERİNE GETİRMEYEN KIŞILERIN İSTEKLERİ ASLA YAPILMAYACAKTIR.
Maalesef ki bana bu notu yazdırmak zorunda bırakan bazı kişiler var. Lütfen bu notu dikkate alın.
YENİLENMİŞTİR. -25.08.2018
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rheme Design
Randomİstek alımı: Aktif! Kurallar bölümüne bakınız. İstekler "İstek 3" adlı bölümden alınmaktadır. Kapak: Camila Cabello, design by @gizemlimars .