3.kapitola

327 17 3
                                    

Rozhodol som sa ho trochu pozlostiť.
Pomaly som mu rozopínal nohavice a dal mu ich dole. Chytil som lem jeho tričká a dal mu ho dole. Mal tak krásne bruško. Začal som mu s rukou hladkať bruško a bozkával ho na krku. Občas som za sebou nechal aj značku.
Jimin musel byť riadne nadržaný pretože ten stan nebolo možné prehliadnuť.

Chcel som ho počuť zavzdychať a tak som svoju ruku nasmeroval k jeho kamoškovi. Ruku som dal pod jeho boxerky a jeho kamoša som začal hladkať.

"Ahhh,, zavzdychal Jimin.

Podarilo sa mi to čo som chcel Jimin zavzdychal priamo mne do ucha.

"Ooh Jimin,,
"Yoongi prosím už začni,,
"Niekto tu je nedočkaví,, uškrnul som sa.
"Yoongi prosím,, zakňučal.
"Tak fajn,,

Stiahol som mu boxerky a chytil jeho veľkého kamaráta do ruky. Dúfam že ja nebudem ten dole. Ako by ho do mňa narval? Asi by ma roztrhol.

"A-ahhh Yoongi!,, Zavzdychal mi do ucha.

Jiminom pov.
Bolo mi trápne že ja som nahý a Yoongi je oblečený.

"Yoongi vyzleč sa...,, Povedal som mu a on tak spravil.
To jeho vypracovane bruško... Ochh.
Nechal si boxerky. Aj tak mu ich dám dole takže to je už jedno.

Vzal si mojho kamoša do úst a začal hlavou pohybovať. Hore a dole.
Panvou som mu začal prirážať do pusinky. Trochu sa zakuckal. No potom sa len usmial.

"Jimin ty ma chceš zadusiť?,, Usmial sa na mňa keď si ho vybral z pusinky.
Ja som sa začervenal a pousmial. Prevalil som ho hneď pod seba a začal ho bozkávať na krku. On ma začal štekliť aby som z neho zliezol. Asi nebol nikdy ten dole. Zaujímavé. Nebudem to riskovať a radšej budem ja ten dole.

Yoongi pov.

Keď ma prevalil pod seba tak som ostal zarazený. Nikdy som nebol ten dole. Prevalil som ho naspäť pod seba a keďže sme už ani jeden nevedeli vydržať, tak som si dal dole boxerky. Zarazene na mňa pozrel.
"Deje sa niečo Jimin?,,
"Emm... Ako ho do mňa chceš dať celého?,, Vystrašene na mňa pozrel a ja som sa uškrnul.
"Nič sa neboj...,,
Dal som mu pred tvár tri prsty. Pochopil čo chcem aby urobil. Začal ich všelijako možne olizovať. Potom som mu vybral prsty z pusi a prešiel jedným po jeho vstupe. Potom som jedným prstom do neho prirazil a on zavzdychal.
Chvíľu som prirážal a potom som pridal aj druhý. Začal som Jimina bozkávať na brušku a posúval sa vyšie až ku krku. Potom som pridal už aj tretí. Jimin ma od seba odtiahol.
"Prosím už som pripravený dosť...,,
"No tak to neviem ale ako si Babby praje...,, Usmial som sa na neho a vybral som z neho prsty.
Chytil som svojho kamaráta a prešiel ním po Jiminovom vstupe.

______________________________________
Annyeong!🌸
Takže 3.kapitola je na svete.
Chcela by som vám oznámiť že dnes bude už aj 4.kapitola🙃
Ako ste sa inak mali?
Ja dosť unavene lebo na voľnej hodine som zaspala ale spolužiak do mňa začal ťukať a nenechal má spať.
Zabiť ho je málo 🤔

my Daddy [YoonMin] texting storyWhere stories live. Discover now