Part 2(napokon)

170 18 2
                                    

Demi's POV

Kada sam sletjela u London tamo me čekalo hrpa fanova, nekima sam dala autograme sa nekima sam se slikala sve dok nisam morala otići.Na putu prema stanu stali smo u StarB pa krenuli do stana. Kada smo stigli pred zgradu bilo je hrpa fanova,začudila sam se jer nisam rekla gdje cu se preselit ali sve mi je bilo jasnije kada sam ugledala slavnog Nialla Horana kako izlazi iz zgrade te je vrisak postao još jači kada sam ja izašla iz auta ali preživjela sam.

...

Negdje oko 15 h sam raspremila stvari mislim da ne bi uspjela da nije bilo Lucy and Mery koje su me uspjele nagovorit da idemo u klub večeras za moju dobrodošlicu u London.

...

Negdje oko 20 h sam bila spremna i sada moram cekati one dvije da se pojave iako mislim da cu se načekati.Kada su napokon došle nakon dugo vremena sve tri smo bile spremne za izlazak.Party Time

Niall's POV

Kada sam na internetu vidio da kruže novosti da se Demi seli u London nusam mogao vjerovato i nadao sam se ako je to istina da cemo se sresti,barem u prolazu.

...(sljedeći dan(kad Demi dolazi u London))

Dečki su me nagovorili da danas odem s njima u klub nije mi se dalo ali su rekli da ima puno hrane pa sam pristao hehe.Dogovorili smo se da ćemo se u podne nac u 1D vilip.Kada sam krenuo već na ulazu u zgradu sam mogao ćuti vriskove i još svašta ali vrisak se povećao kada je neka cura izašla iz auta kada sam bolje pogledao shvatio sam da je to Demi Lovato! nisam mogao vjerovati svojim očima ona stanuje u istoj zgradi ko i ja ?! WTF.Ona se nasmijala,kakav osmjeh ima *--* rastopit ću se ko snjegović na suncu xD.Odmah kada sam stigao ispričao sam to dečkima jer oni znaju da je ona moja najveća simpatija ^^.Dan smo proveli okej,igrali smo FIFU i jeli!

...(u klubu)

Demi's POV

Pošto su me cure htjele odvest u najbolji klub Mary je imala problema s orjentacijom ali smo ipak stigli do kluba.Čuvar nas je odmah pustio ali sam mu prije dala autogram za kćer.U klubu je bilo zagušljivo ali ništa na što nisam navikla cure i ja smo sjele u kut kluba i od tamo promatrale zgodne dečke,konobar je došao i počeo se nabacivat ali nejde mu bas,naručila sam bocu Jacka i 3 čaše za nas.Za oko mi je zapeo jedan sa plavom kosom činio mi se poznat odnekud.Kada se okrenuo ,te ledeno plave oči boje oceana sve su rekla bome je zgodan možda je dobar u krevetu hmm...Demi o cemu ti razmisljas dosta alkohola govorila sam sama sebi ali utjecaj alkohola je bio veći pa sam jednostavno naručila vodku uff..

Niall' POV

Svi smo zajedno otišli u klub s nama su još bile Perrie El i Dani tako da su svi otišli "plesat" samo smo ja i Hazza ostali i otišli za šank i naručili dupli viski.Prelazio sam pogledom po klubu da ne bi vidio nekog poznatog te mi je za oči upala cura o kojoj sanjam mjesecima s bocom Jacka u rukama te sam se nasmijao te su bam se pogledi susreli,izgubio sam se u njezinim očima sve dok me Harry nije izvukao iz te carolije,očito nam je suđeno da se susrećemo.

Harry:što ti je čovječe u klubu si,zabavljaj se

Ja:pogledaj ju

Harry:koga? O.o

Pokazao sam mu prstom u njenom pravcu

Harry:pa šta stojiš tu i buljiš ko tele u šarena vrata odi i pitaj ju za ples blento

Poslušao sam ga po prvi put te otišao do nje kada sam došao do nje sad je već imala flašu vodke brzo pije sta rec vise

Ja:Umm...jesi za ples?

Demi:ako neću umrjet zašto ne

Nasmijao sam se te ispružio ruku te ju se ona primila kada smo otišli na podij stavila mi je ruke oko vrata te mi počela govorit gluposti moglo se vidi na kilometre da je pijana te se nakon plesa vratila za stol a ja za šank da vidim di je Hazza ali njega nije bilo ko zna gdi je završio never mind.Poslje sam se družio sa ostalima vidio sam Eda i još neke likove nakon nekog vremena sam morao na WC a kako ni ne bi koliko s popio iako je to nevažno al ok kada sam se vratio Demi vise nije bilo.Otisao sam do zaštitara pa sam ga pitao te mi je rekao da je otišla sa prijateljicama.

_-_--_--------------------------------------------------------------------

Heyy napokon je nastavak yay

pozz M&L LY <3

BELIVE(Diall)Where stories live. Discover now