Jaehyunin nk.
Lähdin äkkiä asunnostamme juoksemaan koululle. Sade oli jatkunut jo monta päivää. Kadut jo melkein tulvivat ja joka paikassa oli märkää. Vaikka meiltä koululle oli vaan noin 500m, olin koululle päästyäni aivan märkä. Kaikkien tunnetila oli muuttunut maseentunammaksi huonon sään takia ja auringonvalon puutteen takia. Kävelin huppu päässäni käytävää eteenpäin. Pian kun olin matikanluokan edessä näin jo parhaat kaverini Taeyongin ja Johnnyn. Vähän ajan päästä Yuta, Winwin ja Mark liittyivät seuraamma. Ennen kuin huomasimme koko luokka olikin jo luokan edessä. Opettaajamme Eun-Ji avasi oven ja kaikki menivät sisälle. Kun pitkä ja uuvuttava koulupäivä oli ohi näimme ulkona Chenlen ja Jisungin. Päätimme pysyä kaukana heistä, joten kiersimme koulun portille vähän pitemmän kautta. Kävelimme kuudestaan jalkakäytävällä. Olimme siinä melkein koko käytävän leveydellä, mutta siitä ei melkein koskaan mene muita, joten meidän ei tarvinut huolehtia.
Taeyongin
Kävelimme normaalisti, kunnes Yuta yhtäkkiä huusi "APUA! Missä Winwin on!?" Ensin kaikki vaan naurahtivat koska tiesimme, että Yuta tykkää Winwinistä. Pian kuitenkin kaikkien ilme happani, kun tajusimme tilanteen vakavuuden. Yritimme soittaa hänelle, mutta ei tullut vastausta.
~~~~
Noniin siinä oli eka luku olis kiva jos laittaisit mielipiteen tästä tarinasta tuonne kommenteihin. :)
Ja toivottavasti pidit. :D