Eu sunt Lisa am 19 și stau cu familia mea în București tatăl meu e de origine korean și mama e româncă dar eu semăn mai mult cu tata (adică arăt exact ca o fata din korea) .
-Mama:Hai la masa.Imi spune mama cu zâmbetul pe buze ca de obicei.
-Eu:Bine. Spun și ma dau jos din pat.
-Tata:Bună dimineața, cum ai dormit. -Eu:Bine, tu cum ai dormit.Spun în timp ce mă pun la masă.
-Tata:Bine. Sa pus și el la masă și am început să mâncăm cu toți.
Am uitat sa menționez că sunt un dezastru pe doua picioare, orice aș face ajung pe jos, să mă in piedici sau sa rănesc pe cineva.Sunt înaltă, am ochi căprui, păr șaten ca o adolescentă normală dar dacă ma cunoști o să ai o altfel de părere.
După ce termin de mâncat urc în camera me și încep să mă uit la un serial, mama și tata sau dus la munca și eram singură acasă când aud pe cineva cum sună cu disperare la sonerie.
-Eu:perfec chiar la ce mai interesantă parte. Pun pe pauza și mă duc să văd cine este la ușă, am deschis ușa și în fața mea era un băiat zâmbitor și bine făcut.-El:Tu ești Lisa Wang(numele meu de familie este Wang) mă întreabă acesta.
-Eu:Da eu sun. Cine întreabă? Ma uit la el nedumerită.
-El:Sunt fratele tău.
Când am auzit asta fata mi se schimbase complet nu sctiam cum îl cheamă, cine este, de unde este, dar l-am invitata înăuntru.
-Eu:Cum te cheamă?
-El:Xiumin și fac parte din trupa Exo.
-Eu:Pe bune prietenele mele sunt nebune după tine (Elena și Oana) și prieteni tăi. Dar de când pana când suntem noi frați, adică nu garantez ca tata nu a făcut nimic rău. Xiumin se uita îngrijorat la mine și mia spus"Parinti tăi nu ți-au spus nimic "
-Eu:Ce să îmi spună?
-Xiumin:Faptul ca ești adoptată.
În acel moment fața mi s-a schimbat complet.
-Eu:SUNT ADOPTATĂ!! strig în timp ce Xiumin se uita la mine nedumerit.
-Xiumin:Îmi pare rău am crezut ca ști asta.
-Eu:Nu pot să cred am trăit într-o minciuna. Nu stai viata mea este o minciuna. Între timp Xiumin ma liniștit, deși îmi venea să plâng dar nu o făceam din firea me sunt puternic și nu plâng ușor. Între timp părinți mei au ajuns acasă.
-Eu:Mama, tata de ce nu mi-ați spus că sunt adoptata
-Mama:Nu am vrut sa știi pana la vârsta de 20 de ani ca să..... Nu am lăsat-o să continue și am început sa țip
-Eu:GATA EU MĂ MUT! Nu apuc să plec ca tata îmi dă cu palma peste față. Nu mai spun nimic și plec în camera mea să-mi fac bagajele, eu vorbisem deja cu Xiumin, voi pleca cu el în korea voi merge cu trupa Exo până în korea ultima țară din lista lor de turneu fiind România.
Mi-am făcut bagajele și am plecat fără să îmi iau la revedere la părinții..... foști mei părinți.Hei asta e prima me carte sper să vă placă 😁😁
CITEȘTI
Viata unui dezastru/EXO
RomanceEa este o fata obișnuită care credea ca șitie tot ce este de știut despre trecutul ei pana când află că a fost adoptată și se muta în korea