Capitolul 9

118 7 5
                                    

E dimineața ma trezesc îmi fac rutina de dimineață cobor scările rostogol o zi normala pana ajung jos și vad trupa de shook uitându-se la. Elena cum doarme pe canapea.

Eu :De ce va uitați la ea cum doarme?

Oana :Nu știu.

Kai:Noi l-am văzut pe Sehun făcând asta și am început și noi.

Ma duc în bucătărie iau o cana mare de apa și oa arunc pe Elena.

Elena : CE NAIBA NU VEZI CA SUNT GRAVIDĂ?

Eu:CE?

Elana:A deci era doar un vis

Eu:CE naiba ai visat?

Elena :Nu știu.... Nu contează.

Eu:Ok dar de ce nu ești gata trebuie sa plecăm la școala!

Elena :cred ca o sa merg asa nu mai am timp sa ma schimb.

Eu :Ba da! Eu iau pe sus o duc în camera ei și fac o magie... Pufff.... Elena e într-un tricou alb și blugi negri .

Coborâm jos iau cheile și plecam. Ajungem la școală eu ma cobor prima și îl vad pe taiwanez sărutându-se cu o blondă. O pun pe Oana la volan și o încui pe Elena în spate. Eu cu Oana ne înțelegem din priviri și ele doua se duc pana la magazin cumpere ceva.. Orice. Ma duc cu nervi la el și îi dau un pumn.

Blonda :CE? Ești nebuna sau vrei sa îți dau una, curvă ce iești.

Eu:Auzi blondi pleacă până nu îți întind extensiile de păr.

Blonda:Ți-e ciuda sau ce?

Eu:Am vrut sa vorbesc frumos dar cred ca trebuie sa dau. Atunci ea își ridica mâna asupra mea încercând sa ma lovească dar o opresc și îi dau o palmă ca să nu fiu rea și sa dau cu pumnul și se duce jos.

Eu :Auzi taiwanezu-le am fost o fată bună.... Nu o sa îi spun nimic ca să nu sufere dar îți 24 de ore sa te despărți de ia altfel.... O sa te bucuri ca ai ajuns în spital și nu în mormânt. Plec și îl las cu buza umflată.. La propriu și le aștept pe fete în fata școlii.

Elena :De ce nu ai venit cu noi?

Eu:Am vrut sa ma plimb.

Mergem în clasă și ne pune în locurile noastre obișnuite. Stăm și așteptăm să vină proful de biologie.

Eu:Ar fi trebuit sa vină deja .

Oana:Oare a pățit ceva?

Elena:De ce nu vine Wang?

Eu:Eu im fac griji pentru prof nu pentru ala.

Elena :Uite-l ca vine. Hei ce faci?

Wang: trebuie sa ne despărțim.

Elena:CE? DE CE?

Wang :Nu mai merge așa.

Pleacă fără sa o lase sa mai zică ceva.

Eu :E ok, oricum e un fraier!

Oana:Suntem aici pentru tine.

Eu:Replici din filme dar, da suntem aici pentru tine și.

Elena zâmbește fals și încearcă sa își stăpânească lacrimile.... După câteva minute apare și profu.

Tao:Ma scuzați că am întârziat deschide........ Nu apuca sa termine și începe sa sune clopoțelul..

Eu:Asta da viață! Spun și ies grăbită din clasa cu fetele..... Ies pe ușa prima și ma izbesc de o fata care mergea pe hol.

Eu:am mers prea mult fără sa ma împiedic. Spun și după îmi cer scuze de la fată.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Sep 08, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Viata unui dezastru/EXOUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum