-Dream'in gözünden-
Her zamanki gibi Au'ları( Au=Alternative Universe= Alternatif Evren anlamına geliyor) dolaşıyordum.
Dream:Bu gün hiç negatif enerji hissetmediğime şaşırıyorum.
Derken hissettiğim negatif hislerle birlikte irkildim. Aslında bu hissi en az 1 buçuk aydır hissediyorum.Ama kaynağını hala bulamadım. Bu..Bu çok farklı aslında.. Nightmare'den geldiğini sanmıyorum...Ama ya oysa?...
Düşüncelerimden sıyrılınca hemen yere oturdum, gözlerimi kapadım ve bütün odağımı bu enerjinin kaynağına doğrulttum. Enerji gerçekten de yoğundu.... Etrafımı sarı bir ışık kapladıktan sonra beni kaynağına ışınladı...Hafifce gözlerini araladım.Etrafa bakınmaya başladım... Beyazdan başka hiçbirşey yoktu.."Bu AU yu daha önce gördüğümü sanmıyorum" Diye düşündüm. O anda birini fakettim..Bu Cross'tu...O beni tanımıyordu ama ben onu tanıyordum(Nasıl diye sormayın,çok uzun bir hikaye) . "Aman tanrım,buraya ne olmuş!?!" Diye içimden geçirdim.Çok değil, en fazla birkaç metre uzağımda birşeyler fısıldayıp ağlıyordu.
Hıçkırıklarını burdan duyabiliyordum..Yutkundum ve sessizce ona doğru yürüdüm.Ona vardığımda elimi yavaşca omzuna koydum.İrkilip arkasına döndü;
Cross:HUH?!?
Dream:HUH?!?
Korkup elimi hızlıca çektiğim gibi yere düştüm.O da ayağa kalktı ve bana kocaman bir bıçak doğrulttu.Ellerimle yüzümü siper ettim;
Cross:Sen kimsin? Burda ne işin var!
Dream:B-ben dream! S-sana yardım için bu-burdayım...
L-lütfen zarar verecek bir şey yapma...Hiç hareket etmeden beni sessizce inceledi ve bıçağı yok oldu.
Cross:Yardım için mi?...Neden?
Dream:Ç-çünkü bu benim işim..Yüksek potansiyelli ,
negatif bir enerji yayıyorsun..Nightmare bunu hissedip sana zarar vermek için buraya gelebilir.Cross:UMRUMDA DEĞİL! Kaybettiğim şeyleri geri getiremezsin...Git burdan...
Ellerimi indirdim. Yavaşça ayağa kalktım ve ona küçük adımlarla yürümeye başladım:
Dream:N-ne hayır! Sana yardım etmeliyim...Sen iyi hissedene-
İrkildi ve bıçağı yeniden doğrulttu,durdum;
Cross:Şunu yapmayı bırak!
Dream:N-neyi?...
Cross:Beni iyi hissettirmeyi!...
Dream:Bu benim elimden gelen birşey değil!Auram-
Bir anda uzağa ışınlanıp elini havaya kaldırdı...Sanırım bana Blaster'larla saldıracaktı...
Cross:Seni uyardım....
Hemen elimle bir kalkan oluşturdum ve ona doğrulttum.
Dream:L-lütfen sana yardım etmeme izin ver..
Suratı simsiyah olmuştu..Elini yavaşca indirince hemen cebimden bir enerji kümesi çıkardım.
Dream:İşte,al bunu...Seni daha iyi hissettirir..
Yanıma ışınlandı ve elimden hızlıca alıp sıkmaya başladı;
Cross: Buna ihtiyacım yok..
Dream:Cross sakın yap-
*BOOM*
Böyle bir anda bölümü kestiğim için bağışlayın ama diğer bölüme kalması gerekiyor.Yani......Anlayın işte 3,5 saat açıklama yapamam.Herneyse bir sonraki bölümlerde yazarken resimlerle yazılarımı destekliycem.
-Devam edecek-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
THE STORY OF DREAM
AdventureBu kitap hem Dream sans' ın hikayesi hemde Cream shipi içermektedir.. Uyarı: Küçük kişilere uygun değildir........( ͡^ ͜ʖ ͡^) (Kitabın kapağını ben tasarladım ama kitapta geçen resimler bana ait değildir.Sadece hikayenin gelişiminde görsellik katm...