Az élet mindig megy tovább!
Akkor is, ha olyan megpróbáltatásokat kell kibírnod, amik közben gondolatban sokszor megtörnél. De túl kell élni, és hinni kell a szebb jövőért. És, ha hiszed, hogy elég erős vagy, melletted vannak a barátaid, már csak tenni kell érte! Mert mindig van kiút, csak elég erősnek kell lenni, és mindent megtenni az álmainkért.
Skylar Fields élete sosem volt felhőtlen, mióta megszűnt létezni az a személy, aki felnevelte, és kétoldalúan egymás mindenei voltak.
Dédimamája mindig ott volt, még akkor is, mikor Sky nem éreze szükségszerűnek.
Valami megtört benne, azon a reggelen, de végigcsinálta a következő időszakot. Fél évig bírta, aztán ténylegesen megtört, a külvilággal nem foglalkozott, az iskolát először csak kerülte, majd ott is hagyta. Egy barátja volt, akivel ebben a korszaban csak megerősödött a kapcsolata.
3 év múlva magához tért, ekkor már elkezdett iskolába járni, később pedig dolgozni is, a 3 év alatti álmok megvalósítása miatt. Ezalatt az idő alatt sok barátságra tett szert, voltak amik még ma is élnek, és egyre csak erősebbek lesznek, de vannak olyanok is, amik elromlottak, és már nem is erősködik egyik fél sem, hogy visszanyerjék a barátságot.Jelenleg egy gyorsétteremben dolgozik, a városban, ami 25perc utazással jár, aminek az oka a másfél évvel ezelőtti költözés, amit anyja talált ki a továbblépés érdekében, és hogy sikerült e továbblépnie Skyler-nek. Pont az ellenkezője. Ahogy elkezdett dolgozni félretett annyi pénzt, amennyit csak lehet és gőzerővel kereste az albérleteket. Míg egy nap egyik barátnője anyukája fel nem ajánlotta, hogy költözzön barátnőjéhez.
Ez mind szép és jó volt, ugyanis ezt tervezték az általános iskola nyolcadik osztályában is, csak a ballagásuk után eltávolodtak egymástól, mind a hárman, egyikük sem tartotta a kapcsolatot a másikkal, így az egész dolog furcsa volt.
A legfurcsább az egészben, hogy Skyler gondolkozott rajta, ott is töltött pár napot, próba képp, és hogy ebből ki lett?To be contunied...
YOU ARE READING
Maybe never had to know you.
Non-FictionEgy 18 éves lány életszakaszának története, a végén minden jóra fordul, mint a filmekben, vagy csak rosszabb lesz az ismeretlen helyzet?