Μarcesca love(Violetta's Greek FanFiction)

194 14 2
                                    

Francesca's Pov

Γεια σας είμαι η Francesca και κατάγομαι από την Ιταλία,σπουδάζω στο γνωστό Studio On Beat.Τραγουδάω και χορεύω.Έχω δύο κολλητές την Camilla και την Violetta είναι οι καλύτερες.Σήμερα πρώτη μέρα του καινούριο χρόνου εδώ στο Studio πόσο χαίρομαι,θα έρθουν καινούριοι μαθητές...Ελπίζω να βρω κανέναν φέτος αλλιώς θα μείνω forever alone.Το κουδούνι χτύπησε και θα πηγαίναμε στην αίθουσα με την σκηνή,θα γνωρίζαμε τους καινούριους.Όπως περπατούσα για τα πάω στην τάξη ένα αγόρι που περπάταγε γρήγορα έπεσε πάνω μου και έρειξε τον καφέ του πάνω μου.Τι ατυχία,καινούριος πρέπει να'νε.Νευρίασα γιατί δεν προσέχουν λιγάκι;

"Με έκανες χάλια κοίτα"γκρινιάζω και αυτός προσπαθεί να το σκουπίσει.

"Συγνώμη!"μου λέει ενώ συνεχίζει να με σκουπίζει.

"Μην συνεχίζεις να το σκουπίζεις δεν κάνεις τίποτα"συνεχίζω να γκρινιάζω.

"Εντάξει..."λέει απογοητευμένος με την ομιλία μου.Προχώρησα προς την αίθουσα και μόλις μπήκα τα νεύρα μου τα έσπασε ακόμα πιο πολύ η Ludmila.

"Χα,χα πώς έγινες έτσι"λέει με την τσιριχτή της και νευριάζω περισσότερο.

"Ποια μιλάει,σου είχαν ρίξει αφρό και νερό."γελάω

"Σταμάταα"μου φωνάζει τότε ο Antonio μας λέει να σταματήσουμε και να καθήσουμε κάτω για να μάθουμε τους καινούριους.

Marco's Pov

Είναι εκθαμπωτική,πανέμορφη μακάρι να με συμπαθήσει.Ελπίζω.Τέλοσπαντων οι καινούριο κάθονται όλοι όρθιοι μαζί είμαι και εγώ δίπλα στους καθηγητές,ενώ τα άλλα παιδιά στις καρέκλες.Η κοπέλα που μου φώναξε χθες ήταν αγκαλιά με ένα άλλο αγόρι,ζήλεψα αλλά δεν την ξέρω καν Marco τι λες μπορεί να είναι άσχημος χαρακτήρας.Γνωριστήκαμε και το κουδούνι χτύπησε για διάλειμμα.Εγώ αποφάσισα να πάω στην παρέα των αγοριών που ήταν λίγο πιο 'κει γιατι μου είπαν στο μάθημα να πάω.

Πάω στα αγόρια και ακούω που λένε για κάποιο ζευγάρι.

"Γεια παιδιά,τι συζητάτε;"ρωτάω με απορία.

"Λοιπόν εκείνος εκεί,ο Thomas τα έχει με την Francesca αυτήν...έχουμε ακούσει ότι την θέλει μόνο για την εμφάνιση δηλαδή μόνο για να φένεται ότι τα έχει με όμορφη κοπέλα"λέει ο Leon.

"Ααχα,κατάλαβα...όμως και το κορίτσι λίγο γκρινιάρα δεν είναι;;Της έριξα καφέ στο φόρεμα της και άρχισε να γκρινιάζει.!!"τους λέω.

"Η Francesca είναι πολύ καλή κοπέλα!Αξίζει να την ξέρεις!"λέει ο Maxi

"Ααα εντάξει,απλά μου κρατάει μούτρα και ντρέπομαι να της μιλήσω."ομολογώ.

"Πήγαινε η Francesca είναι cool"μου λέει ο Napo.

"Οκ,πάω"είπα και προχώρησα προς το μέρος της Francescas τότε......

Μarcesca love(Violetta's Greek FanFiction)Where stories live. Discover now