Marco's Pov
Μόλις φτάνω η Francesca πάει να φύγει και την πιάνω από το χέρι για να της μιλήσω.Ναι περίεργο αλλά δεν ξέρω νιώθω κάτι για αυτήν από τώρα...
Francesca's Pov
Το αγόρι που μου είχε ρίξει καφέ με τραβάει και κάνει να μου μιλήσει.
"Συγνώμη για πριν,θα με συγχωρέσεις;"με παρακαλάει και νιώθω λίγο άβολα.
"Εμ,δεν δεν ξερω μάλλον"του λεω.
"Ευχαριστώ!Εμ Marco"μου λέει και χαμογελάει.
"Francesca!Έίμαι από την Ιταλία,εσύ από την Αργεντινή;"τον ρωτάω.
"Όχι,από την Ισπανία!"μου χαμογελάει ξανά.
"Αα ωραία και ο Τhomas από 'κει είναι!"του λέω,ξεχνώντας ότι είναι καινούριος.
"Ποιος;"με ρωτάει.
"Τέλοσπαντων το αγόρι μου"του χαμογελάω επίσης.
"Αα"
Η Camilla και η Violetta έρχονται και με τρομάζουν λίγο.
"Heyy κολλητή τι κάνεις;"ρωτάει η Cami
"Μιλάω!!"λέω και γελάω.
"Γεια!Marco"λέει και δίνει το χέρι του στα κορίτσια με την σειρά.
"Χάρηκαμε!!"λένε τα κορίτσια
"Αμμ πρέπει να φύγω Marco,τα λέμε!"του λέω και φεύγω.Μπορώ να πω είναι όμορφος μπορεί να είναι καλός φάνηκε πάντως.Τελοσπαντων.Πήγαμε με τα κορίτσια στο σπίτι της Vilu να κάνουμε πρόβα για το νέο τραγούδι που μας είπε η Angie.Μόλις τελειώσαμε με την πρόβα κατεβήκαμε να φάμε μαζί τους βραδινό μιας που είχε πάει 9.00 μ.μ .Στο τραπέζι η Jade μας μίλαγε συνέχεια και μας ρώταγε τι σαμπουάν βάζουμε,αν έχουμε σχέση φάγαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε και πήγαμε πάνω.
"Κορίτσια δεν θέλω να θεωρήσετε ότι τα θέλω όλα δικά μου αλλά αρχίζει να μ'αρέσει ο Marco :("λέω αγχομένη για την αντίδραση των κοριτσιών.
"Και ο Tomas?"ρωτάει η Cami.
"Δεν τον θέλω πια,ξέρω ποιος είναι στ'αλήθεια."ομολογώ
"Τι ξέρεις;"με ρωτάνε και οι δύο.
"Δεν τα έχω εγώ με τον Tomas απλά επειδή έχει βάλει ένα στοίχημα με κάποιους,να τα φτιάξει μαζί μου έπρεπε να προσπιούμε αλλά θα το σταματήσω αμέσως."τους ομολογώ
"Καλά θα κάνεις!όμως θα μείνεις μόνη"μου λέει η Violetta.
"Ο Μarco μ'αρέσει!"γελάω
"Σώπα τι μας είπες,από τότε που τον είδες σου γυάλισε"λέει η Cami.
"Σταμάταα"την πειράζω