2.Prieteni

3 0 0
                                    

Acum vine prima mea zi de facultate. nu intru bine si imediat o fata imi zice:

-Buna, esti cumva nou pe aici ?

-Buna, aparent da chiar sunt. Apropo sunt Cristi

-Andreea, incantata! 

-Auzi eu trebuie sa ajung la cursuri vorbim mai in colo ok ?

-ok byee!O da apropo frumos inel!

-Multumesc,l-am primit de la bunicul meu ca mostenire.


Asaa acum sa vad unde se vor tine cursurile. Ma uit cam peste tot dar nu gasesc clasa care trebuia dar din fericire m-am intalnit cu Andreea asa ca i-am zis:

-Auzi poti sa imi arati si mie unde este clasa 13-B ? Pentru ca cum sa iti zic eu... m-am cam ratacit :)

-Te duci la 13-B ? acolo tin si eu cursurile putem merge impreuna daca vrei.

-Sigur de ce nu.

-Bine urmeaza-ma.

Am mers noi la curs si dupa m-a intrebat.

-Auzi ai ce face azi ?

-Sincer nu prea am ce face pentru ca nu cunosc mai pe nimeni si locuiesc si singur.

-Pe bune?? Ce norocos esti eu trebuie sa locuiesc aici cu bunicii mei. Auzi dar nu vrei sa trec mai in colo pe la tine? putem sa facem proiectul de maine daca vrei.

-Daca tu vrei poti trece si mai devreme. Defapt poti sa treci oricand pe la mine pentru ca mereu o sa fiu acasa, asa ca te astept.

Trec 3 ore in care eu ajung acasa fac un dus ma duc la cumparaturi si voiam sa o sun pe Andreea sa vad daca mai vine dar chiar atunci a sosit la usa.

-Buna, Cristii!

-Buna, Andrea!

-Intra te rog, scuze daca e cam dezordine nu prea am avut timp sa despachetez si sa aranjez lucrurile pe aici.

-Ok, Apropo am adus gustarii.

-Nu trebuia sa te mai deranjezi pentru asta.

-Eeee De ce nu? am zis sa nu vin cu mana goala.

-Bun deci ia un loc si o sa ne apucam imediat de proiect ok ?

-ok!

M-am dus sa iau Cartile si Caietele pentru proiect si dupa am vazut ca Andreea a venit dupa mine in fata mea.

-Hey credeam ca aduc eu cartile nu ?

-Ba da dar voiam totusi sa te ajut.

-Nu-i nevoie, nu sunt chiar asa de multe dar multumesc oricum.

A da am uitat sa va spun ca Andreea era o fata buna rau de tot.

Am citit si am lucrat cate ceva la proiect pana cand mi-a zis ca are nevoie pana la baie.

Dupa m-a strigat mi-a zis sa vin pana la ea. M-am dus si era dezbracata complet si mi-a zis:

-Fute-ma

Am fost putin uimit dar am venit la ea am sarutat-o, ea m-a sarutat pe mine si am facut o partida de sex de o ora si dimineata urmatoare a ramas uimita de cat am putut rezista.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 12, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tipul NouWhere stories live. Discover now