Capitolul 1 – Reîntoarcerea
Mulţi spun că viaţa e un complex de sentimente ce pot fi controlate. Nu şi în cazul meu… Acum ceva timp eram o fată obişnuită îndrăgostită de un băiat pentru care eram invizibilă, dar apoi un miracol s-a întâmplat: mergând spre micul magazin pescăresc la care lucram pentru a face rost de bani pentru maşină, am fost sărutată de către cel care îl aveam în suflet: de către Dean. Cine aranjase asta? Nimeni altul decât Will, cel mai bun prieten al meu. În acele momente, am profitat la maxim de norocul avut şi am pornit într-o scurtă vacanţă. În acele momente, am căpătat un nou duşman: Cammie, fosta iubită a lui Dean. Am ignorat-o, dar s-a dovedit a fi mai rea decât credeam.
Am ajuns la mare, iar, după câteva clipe tandre împreună cu noul meu iubit, eu am văzut-o pe Cammie sărutându-l pe Dean, iar el nu se împotrivea. În momentul acela am simţit gustul amar al dezamăgirii. Nu puteam să îl iert. Am fugit şi am fost răpită. Dean a venit să mă salveze, dar a fost şi el aruncat lângă mine. Acel moment a fost cel care ne-a reunit. După câteva clipe, am auzit sunetul salvării: sirene de poliţie. Eram salvaţi, dar veneau alte clipe grele…
După aceste momente, am ales să mergem cu barca. În câteva clipe eram într-o cameră de spital. Eram acolo eu, Dean şi… trupul meu lipsit de viaţă. Suferisem un atac de cord. Doctorul nu îmi mai dădea şanse, dar am fost salvată de nimeni alta decât Cammie! Şi Dean… Cammie îl săruta, iar el nu avea nimic împotrivă. Gelozia din acel moment m-a trezit şi m-a făcut să renunţ la Dean. Am vrut să îl fac gelos, să mă răzbun, aşa că în parc, când el tocmai intrase, am făcut cel mai tupeist lucru din viaţă: l-am sărutat pe un dobitoc mai mare ca mine care se dădea la toate fetele. Dean nu a avut nicio reacţie, aşa că l-am sărutat iar pe acest dobitoc numit Jayden. Dean era deja pe o bancă, sărutându-se cu nimeni alta decât Cammie. I-am tras o palmă lui Jayden când încercase să mă sărute, iar când Dean se uita la mine, am încercat să îl sărut pe Jayden, dar el m-a refuzat, lucru ce a stârnit râsul celor doi…
Următoarea zi eram la şcoală. Era timpul să mă pregătesc pentru examenul la matematică timp de două săptămâni. Ajunsă la şcoală mă reîntâlnisem (însfârşit) cu Will, cel mai bun prieten al meu. Lângă noi, Dean îl bătea pe Jayden… El spunea dinadins că îi aparţin şi astfel am avut un mic schimb de replici. M-am dus în clasă salvată fiind de clopoţel, iar în pauză am găsit un bileţel de la Dean. Vroia să ne întâlnim în parc.
Ne-am întâlnit în parc, iar acolo l-am văzut pe Dean, înjunghiat de către Cammie care venea înspre mine. Motivul? Dean a refuzat-o. Cu ultimele şoapte, Dean a spus că mă iubeşte şi lui Cammie că o urăşte. Imediat, am fugit către el, iar Cammie a fost prinsă de paznicul parcului.
Imediat eram la spital, iar Dean era întins pe patul unde nu de mult timp am fost şi eu. Doctorii nu îi dădeau şanse, iar eu am vrut să îl fac atât de gelos, încât să se trezească, aşa că l-am chemat pe Jayden, iar Dean… nu s-a trezit, decât în momentul în care l-am dat afară pe Jayden. Se trezise să mă felicite.
În prezent, am reuşit, cu greu, să mă reangajez la magazinul pescăresc şi în acelaşi timp merg şi la cursuri pentru că săptămâna viitoare dau examenul la matematică. În legătură cu Dean: vine zilnic să mă vadă la magazin, apoi mergem amândoi la cursuri, după care mergem la mine şi ne uităm tot timpul la filme. Cammie e mai puţin norocoasă: nu a intrat la închisoare deoarece a fost scoasă de părinţii săi care au plătit o cauţiune destul de scumpă, însă acum e nevoită să stea la ospiciu, până ce psihiatrii descoperă motivaţia comportamentului său, sau ceva de genul ăsta.
Şi m-am hotărât: vreau să merg la facultate. La o facultate în care să învăţ mai multe despre design. Interesant, nu?
Acum e dimineaţă şi mă duc înspre magazinul la care lucrez. Sunt aproape de intersecţia unde mă întâlnesc deobicei cu Dean. Acolo am avut şi primul nostru sărut.
Îl văd. E acolo, dar e cu altcineva. E cu Will! Dean mă întâmpină cu un sărut, iar Will cu o îmrăţişare. Dean mă ia de mână şi mergem cu toţii către magazin.
-Veşti noi! spune Will. Am fost acceptat la Universitatea New York!!!
-Felicitări, Willy!!!!!!
Da… El e un geniu! Mereu a fost. Acum va merge la drept. El vrea să devină avocat. I se potriveşte meseria! Mereu a fost super protector!
-Super! Poate mergem şi noi acolo după ce luăm examenul la mate! a spus Dean.
-Mda…. spuse Will. Vestea rea e că…