Yeni Ailem

31 1 1
                                    

Babamın yeni evliliğiyle birliklte hayatım değişmişti yeni bir kadın yeni bir kardeş yeni bir hayata imza atıyordum.
*******
Arabamı kapının önüne parkettikten sonra aşağı indim omzumda resim çantam asılıydı nedenini anlamışsınızdır ben güzel sanatlar üniversitesindeyim resim yapıyorum herneyse... ve evin kapısına doğru ilerledim bu sırada anahtarımı cantamdan çıkarttım ve kapı kilidini açmaya koyuldum tam açarken kapı birden açıldı.
"Hoş geldiniz Arya hanım lütfen buyrun "
Dedi hizmetlimiz ben ise hiçbirşey demeden evde gezinen ve taşınan eşyalara bakıyordum.
"Ne oluyor burda müge?"
"Eşyalar değişiyor efendim"dedi ve böylelikle içeri girdim.Hala saskinca etrafima bakarken aynı zamanda evin içinde babamı ariyordum.
Babam merdivenlerden indi ve yanıma geldi.
"Hoş geldin prensesim nasıl buldun yeni evimizi?"
Babamın yüzüne ciddi bir bakış attım
"Baba eşyaları değiştirmek de nerden çıktı?"gülümsüyordu kolunu omzuma attı ve
"E yeni bir sayfa açıyorsak eşyaları da yenileyelim ne fark eder?"
"Baba!O eşyalar da benim annemin anıları var bizim anılarımız var farkında mısın?"
Babam bana baktı ve
"Fazla mı abartıyorsun canım altt arafı bir kaç eşya?"dedi ve omzumu sıvazladı.
"Evet baba ya yeni cici karını ve çocuğunu fazla mı abartıyorsun acaba?

ABabam hala rahat bir ifadeyle
"Tatlım bu konuşma uzarsa kötüye gidecek bence hadi sen odana çık"
Sesli bir soluk verdim ve
"Tabi,Ben odama çıkayım"dedim ve merdivenlerden çıkarken babam bağırdı.
"Ha!Unutmadan bugün öğretmenin aradı derse 2 saate yakın geç kaldığını söyledi nerdeydin?Bir sorun mu var?"
Babama baktım gerçekten beni anlamıyordu.
"Bir arkadaşla buluşmam gerekti"
"Peki,sana inanıyorum"dedi ve demesiyle birlikte odama çıktım gerçekten rahatlamaya ihtiyacım vardı resim çantamı yerine koydum üstümdeki leri çıkarttım ve odamdaki banyo ya doğru yol aldım.Suyu ılık yaptım ve tenimi suyla buluşturdum gerçekten çok rahatlamıştım kaslarımın gevşe

diğini hissettim.
Bu sırada kapım tıklandı.Bu ses müge ablanındı.
"Arya hanım,Aras bey ve Masal Hanım geldiler sizinle görüşmek istiyorlar"
"Birazdan yanlarında olacağımı söyle onlara"
"Tabi,Arya hanım"demesiyle birlikte üstümde sarılı havluyla banyodan çıktım dolabimi açtım

"Arya hanım,Aras bey ve Masal Hanım geldiler sizinle görüşmek istiyorlar""Birazdan yanlarında olacağımı söyle onlara""Tabi,Arya hanım"demesiyle birlikte üstümde sarılı havluyla banyodan çıktım dolabimi açtım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Bunları giyindim.Ve arka bahçeye inmeye koyuldum.Bahceye indiğimde sallananan bahçe saldalyesinde oturmuş Aras ve Masalı gördüm.Arasın burda Masalla konuşmasına şaşırmıştım.Yanlarina doğru gittiğimde beni fark ettiler.
Masal "Sonun da Arya ya kaç saattir seni bekliyorum"dedi bıkkın bir sesle
"Geldim işte Masal"dedim sesimin tonunu ayarlayarak ve Arasa baktım.Aras aslında iyi çocuktur ama bazen kız arkadaşlarına karşı çok pislik olabiliyor.
"Aras,seni burda beklemiyordum"
"Evet,aslında beni mert amca çağırdı onu bekliyorum"
"Öyle mi?Ne konuşacak ki babam senle?"
"Bilmiyorum Arya"
Masal birden konuya atladı aslında konuya mi atladi konuyu mu değiştirdi bilmiyorum ama konuştu.
"Cici annen ve üvey kardeşin geliyormuş "dedi patavatsızca
"Ne yazık ki"dedim bende ufflayarak
Aras "Daha önce tanıştın mı onlarla?"
"Sadece kadının fotoğrafını görmüştüm"
Masal
"Peki üvey kardeşin kızmıymış erkek mi?"
"Ne bileyim Masal,hem banane ilgilenmiyorum"
"Ben ilgileniyorum o zaman"
"O zaman git onlar için eşyalarımızı değiştiren çok sevinçli babama sor"
Aras"Eşyaları mı değiştirdi?
"Evet şimdiden benden birşeyler almaya başladılar acaba başka ne almayı planlıyorlar?"
Masal"Belki,kalbini"
Aras"Ne alaka?"
"Aynen,ne alaka?"
Masal
"Ee belki kardeşin erkektir ve ona aşık olursun falan olabiliyor böyle şeyler "
Aras"Saçma sapan konuşma Masal!"diye birden bağırdı ben şaşırmıştım ama tam tersine Masal ın kafasında bir şey varmış gibiydi kaç yıllık arkadaşım sonuçta ben anlarım.
Masal
"Sana noluyo Aras birden bağırıyorsun?"
"Allahaşkına susun bu saçmalığa devam edemeyeceğim"
Arae
"Ben Mert amca nın yanindayim"dedi ve gitti.
Bense hemen Masala döndüm.
"Masal napiyorsun sen?"dedim sesimi kısarak
Masal ise neşeli bir şekilde
"Fark etmiyor musun senden hoşlanıyor kızım"
"Hee tabi ya senin hayal aleminde"
"Uff Arya ya bana bak senin yanında değişiyor bu bir hareketlerine dikkat et anlarsın"
"Tamam sus Masal ya"
"Yine suçlu benim yani"
"Evet sensin"
"İyi arya ya ben de gidiyorum sen burda tek başına otur"diye trip atmaya başladığını farkettim ve
"Tamam tamam, gel buraya bal arısı"deyip ona sarıldım.O da
"Hadi affettim siyah meleğim"dedi ve ikimizde güldük.
Masal
"Ama benim gerçekten gitmem lazım babam bu akşam herkesi bir araya toplamak istiyor "
"Peki o zaman,görüşürüz güzellik"
"Görüşürüz"dedi ve bana uzaktan bir öpücük gönderdi.
******
Akşam olmuştu babam bana şık bir şeyler giyinmemi söylemişti ben de

******Akşam olmuştu babam bana şık bir şeyler giyinmemi söylemişti ben de

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyinip ayakkabı olarak da

Bunu giyinip ayakkabı olarak da

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu giyindim.Merdivenlerden aşağı indiğimde ise babam kapının önünde bekliyordu.Beni görünce
"Oo güzel kızım ne güzel olmuş benim"
Gülümsedim ve"Sen de fena sayilmassin"
Dedim ve ikimizde güldük.Babam
"Yeni kardeşini ve anneni burda beklemeye ne dersin?"dedi aslında kardeşin ve annen demesi biraz canımı sıkmıştı ama çok heyecanlı olduğu için birşey demedim.
"Tabi,sen nasıl istersen babacım"diyerek gülümsedi babam teşekkür etti ve bir iki dakikaya burda olacaklarını söyledi.
Bir kaç dakika sonra zil çaldı Müge kapıyı açmak için geldiğinde babam eliyle onu durdurdu ve "Gerek yok Müge,sen gidebilirsin"dedi müge kafa sallayıp gitti ve babam son kez ceketini falan duzeltip kapıyı açtı.Ve yüzünde koskocaman bir gulumseme oluştu."Hoşgeldin,canım"dedi babam büyük bir samimiyetle o kadın sa "Hoşbulduk tatlım"dedi hop yavaş ama burda ben varim kadin!
Daha sonra kadın bana döndü ve
"Merhaba canım,nasılsın?"
"Teşekkür ederim,siz nasılsınız?
"Gayet iyiyim tatlım,Aryaydı değil mi?
"Evet siz de Sema değil mi?
"Doğru Sema"dedi ve bizim konuşmam
Iz burda son buldu.Ayni zamanda telefonuma mesaj geldi.İlgimi çeken bir şey di bu mesaj ve nerdeyse tamamiyle dünyadan bağlantım koptu mesaj yazarken babamın adımı bir kaç kere seslenmesiyle irkildim ve kafamı kaldırdım bir de ne goreyim tam karşımda uzun boylu sarışın mavi gozlu kaslı sert bakışlı bir çocuk.Ben ona bakarken babam
"Abin sana meraba demek için bekliyor canım"
Ben hala ona bakarken o bana gayet soğuk çıkan sesiyle "Merhaba"dedi ben de sert bir şekilde yutkunup dengemi toparlamaya çalışarak "Merhaba"dedim hala ona garip garip bakarken.Babam"Bora,karşında görmüş olduğun güzel kızın adı Arya,Arya,karşında gördüğün yakışıklı delikanlının adı Bora "diyerek tanıttı bizi birbirimize.
"M-memnun oldum"dedim sesimi toparlayarak
"Ben de ARYA"dedi anlayamadığım bir şekilde Arya yı vurguladı.
Babam "O zaman isterseniz yemek masasına geçelim "
"Tamamdır"dedik ve yemek masasına geçtik Bora saldalyeyi kendine çekerken bana baktığını gördüm benim onu görmeme rağmen bakışlarını indirmedi ve saldalyeye oturduktan sonra da baktığını fark ettim bu arada Bora karşımda oturuyordu.

IKI CEHENNEM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin