3

40 2 0
                                    

Dupa ce ne terminam sarutul ne luam de mana si ne indreptam spre clasa
Cand am intrat in clasa toti se uitau la noi ca boul la poarta 9 😂😂 .
Profa: la ora asta se vine :
Noi: da vreo problema ?
Profa : in biroul directorului amandoi
eu : ok si asa nu aveam chef de ora asta handicapata . Hai iub
Alex : nici eu nu aveam chef . Hai
Ne.am luat de mana si am mers in biroul directorului .
Am batut la usa si am auzit un ,,intra" si am deschis usa . Cand am vazut cine e directorul am iblemnit dar mi.am revenit repede si m.am dus sa il imbratisez . Directorul era fostul meu antrenor de box care facea parte din mafie  (pe care il cheama Ion dar porecla lui este palmuta 😂😂😂)  .
Eu :ti.a fost dor de mine , palmuta ?
Ion : cum sa nu.mi fie dor de tine pitico
Eu : Alex el e fostul meu antrenor de box  Ion dar noi toti ii spunem palmuta . Palmuta el e iubitul meu Alex
Ei : ma bucur sa te cunosc
Eu : palmuta azi nu prea am chef de scoala si ma gandeam daca poti sa ne faci la toti cate o scutire .
Ion:sigur . Dar ai cumva treaba la mafie sau la curse ?
Eu : nu dar trb sa vb cu gasca sa ne intalnim caci siseara mergem in club ,spun eu vesela
Ion : ok.  pa.  sper sa nu imi faci prea des vizite
Eu : pe asta sa o crezi tu palmuta
Ion  : bn poti sa ma vizitezi cat vrei tu acum pa
Noi : pa
Si cu asta fiind spusa am iesit si ne.am indreptat spre clasa pentru ai lua si pe ceilalti . Am intrat in clasa si acolo era iar profesoara .
Profa : iar ati venit sa.mi stricati ora ?
Noi: da si nu
Profa: vum adica ,,da si nu"?
Eu: am venit sa va stricam ora cu un scop si acela e ca noul director a spus ca pe mine si pe gasca mea ne lasa sa plecam acasa . Vreo problema ?
Profa : directorul nu ar face asta . Sunt sigura
Eu : sunteti sigura ? Uotati daca e ca mine ne inchei cu media 10 mie si gastii mele daca e ca tine ne inchei cu 4. Ok,?
Ea : da dar acum hai la director
Eu : ok . Gasca hai la palmuta ( ei il cunosteau ) spun eu razand ceea ce ia facut si pe ei sa rada .
Am ajuns la usa lui palmuta . Nu mai bat la usa si intru direct
Eu : palmuta uite profa nu ma crede ca m.ai lasat pe mine si pe gașca  mea sa plecam . Asa ca am dmfacut un pariu si acesta consata in daca pirde dna prof ne incheie media mie si gasti 10 daca ea castiga ne incheie 4 . Ok acum zii cine are dreptste.
Palmuta : doamna profesoara imi pare rau dar ea are dreptate asa ca in primul rand trebuie sa le incheiati media cu 10 la toti cei din gasca adica : Sofia Ana Adelina Aron Alex Josh Andrei Alin Mihai Andru Max Mario Cris . Si in al doilea rand acum ei pot pleca . Pa copii .
Noi : pa
Am ieșit din biroul  lui palmuta si acum mergem toti la masini . Inainte sa urc in masina am primit un sarut de la scumpul ,frumosul ,extraiordinarul si inteligentul meu iubit in care am pus toata dragostea noasra in el.  Apoi am urcat in masini dar nu inainte de a ne ura unul altuia un ,,Te iubesc !".  Am ajuns acasa am parcat masinile una langa alta si am deschis usa si am mers in living . Ce am vazut acolo ma uimit .
  


Ce ziceti mai continui cartea ?

Bad GirlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum