Tanıtım

4.8K 276 69
                                    

"Ee, anlat bakalım. Ne seni bu kadar telaşlandırdı?"

Kadın biraz heyecanla, biraz da huzursuzca kıpırdandı. Biliyordu ki birazdan açacağı konu çok dikkatli davranılması gereken bir konuydu. Eşiyle üzerinde aylardır düşünüp karara vardıkları bir konu olmasına rağmen oğullarının ikisine de bu konuyu açmamışlardı henüz. Çünkü ikisi de fazlasıyla planlı ve dikkatli delikanlılardı. Özellikle Sehun, tam bir kontrol mnyağıydı ve annesine ne kadar saygılı olsa da, hayatına böyle bir müdahale teklifine nasıl bir tepki vereceği kestirilemezdi.

"Hadi ama güzelim, resmen kıvranıyorsun. Oysa tahmin etmek zor değil bile. Konuyu açacak mısın, yoksa sana yardım edeyim mi?"

İki numara annesinin kollarının arasından çekilip keyifle sırıttı. Güneşin batmasına birkaç saat vardı ve rüzgar tatlı tatlı esiyordu, sıcak bir sonbahar öğleden sonrasıydı. Yüzünde birkaç silik kırışıklık dışında asla kusur olmayan annesine baktı, kadının istediği tek şey evlatlarının mutluluğuydu elbette. Kollarının arasındaki dünyasını oluşturan çocuklarından daha genç yaşta olanıydı, buna rağmen konunun neden önce kendisiyle konuşulduğunu biliyordu, abisi ve kendisi çok yakınlardı. Ayrıca o, Sehun'a göre daha rahat bir çocuktu. Annesi elbette abisine uygun birini aramaya karar verdiğini, onun artık evlenmesini istediğini Sehun'a açmadan önce kardeşinin ağzını arayacaktı, değil mi?

Kadından bıkkın bir homurtu duyduğunda daha da keyiflendi, konuyu açması için çaresizce beklemeye gerek yoktu, annesine biraz yardım etti.

"Eh, elbette babam artık emekliye ayrılmayı istemekte haklı. Yaşlanmadan güzel karısıyla dünya turlarına çıkmayı istiyor, şirket toplantılarına karşı fazlasıyla bıkkın hissediyor olmalı. Doğruyu söyle, çoktan tur haritanızı çizdiniz, değil mi?"

Annesi ağzını aralayacak gibi olduğunda, bunu görmesine rağmen devam etti.

"Oh Sehun. Whaaa, o fazlasıyla başarılı, ayrıca sanki şirketin başına geçmek için doğmuş. Yaşı da geldi ayrıca, değil mi? Görkemli bir törenle şirketi bizim yaşlı kurttan devralmalı."

Annesi gözlerini kısarak, keyifle sırıtan oğluna baktı, küçük oğlu cidden tam bir oyunbazdı. Bu yanı kesinlikle kocasından ona geçmişti, Sehun'un kişiliği annesinin kopyasıyken bu zıpır tamamen kocasıydı.

"Başarılı bir iş adamı olmak, huzurlu bir aileye sahip olmaktan geçer, değil mi anneciğim? Bu bizim ailemizin mottosu, a-ha."

Oğlan annesiyle beraber oturdukları geniş, sırma sedirde arkasına yaslanıp yayıldı. Konuşma konusunda tereddütlü kadını keyifle süzüyordu.

"Elbette Bay Oh, oğlunu evlendirmeden şirketi ona devretmeyecektir, çünkü eğer evlenmeden şirketin başına geçerse işkolikliğinde daha da boğulacağını ve bu konuda iyice söz dinlemez biri olacağını ikiniz de çok iyi biliyorsunuz. Yani devir işlemlerinden önce onu evlendirme fikri harika bir plan, sizi kutlarım."

Keyifli bir kahkaha atmamak için dudaklarını birbirine bastırdı ama kıkırtılar dudaklarının arasından kaçmayı başarmışlardı. Annesi alınmış gibi omuz silkip bahçeye döndüğünde oğlan kadının gönlünü almak için kolunu omuzuna atıp çok sevdiği annesini kollarına çekti ve keyifle sordu.

"Bu kusursuz denklemde, eksik olan tek şey Sehun için iyi bir eş? Ah Tanrı'm, cidden bu çok önemli bir eksik!"

Oğlan biçimli kaşlarını merakla kaldırırken suratına başından beri yerleşmiş sırıtma daha da genişledi, eliyle babasından ona ve abisine ortak miras kalan, mükemmel oyumlu çenesini okşarken annesine dikkatle baktı.

"Her şeyi anladım ama merak ettiğim bir şey var. Sen abim için adayını, buldun mu yoksa aramaya yeni mi başlayacaksın?"

&

Merhaba,

Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyerek varlığınızı hissettirirseniz sevinirim, sizlerle iletişimde olmayı istiyorum cidden.
Son olarak, Sekai sevelim, Sekai yazalım arkadaşlar, mmua.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 30, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Then, You're Mine. Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin