Neler Oluyor? :2

4 0 0
                                    

Uçağın havalanmasıyla john ve Victoriayla heyecan içersindeydik,  çünkü ilk defa uçağa biliyorduk.

Victoria bana doğru bakarak kulağıma yavaşca yaklaştı "sana johnla ilgili birşey söylemem gerek"  gözlerim irileşti ve merak içersinde  Victoriaya baktım.  El hareketleriyle şimdi söyleyemem John var dedi.

Victoria benim ilkokuldan beri arkadaşımdı çok seviyordum onu, hep mutsuzluğumu gidermişti.

Biraz düşündükten sonra  bu olayların aklımı karıştırdığını anladım,  john aşk acısımı çekiyordu?  Hayır bu imkansızdı john kimseyi sevmezdi.

Ve kafamı cama yaslayıp havayı izlemeye başladım.  Seslenen hostesi fark etmedim.

"Merhaba hanım efendi, istediğiniz bir şey varmı? "

" hanım efendi?? ".

Tim düşünceleri kafamdan silip gerçeğe döndüm "kusura bakmayın dalmışım"  dedim

"istediğiniz bir şey varmı?  Diye tekrarladı.

Beynimde 5 saniye düşünüp  "çay lütfen"  diyerek cevap verdim.
Arkamdan john "limonata"  diye bağırdı.  Victoria ise "bende çay alayım"  dedi.

Hostes yanımızdan uzaklaştığında, john ayağa kalkıp biyere gitmeye başladı.
Arkamı dönerek  victorıaya "ne diyeceksin?" dedim.
Tedirgin bir şekilde "john bu aralad çok garip davranıyor belki birisi onu tehtit ediyordur ne bileyim daha başka şeyler" dedikleriyle gözlerim irileşti ağzımdan tıs bir sesle "eminmisin?"  kelimesi çıktı.  "emin değilim, tahminim"  bunu dedikten sonra rahatlamıştım.

Kısa bir bölümden selam biliyorum kısa defterde kısa yazdığımı fark ettim  5.  Bölümden sonra uzunlaşıyor yani geçici wodjwsbdj neyse byy

Vampirin Sırrı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin