Witajcie moje PSZCZÓLKI MAŁE. Zebraliśmy się tutaj aby poznać jedną z tajemnic naszego świata. Jest to tajemnica nierzeczywista TAJEMNICA WSZECHŚWIATA. A więc co to jesT WSZECHŚWIATGWREHRTETR. A WIĘĆ WSZECHŚWIAT TO MY TO WSZYSTKO TO KUBEK, KTÓRY SOTNI NA MOIM TRABANCIE W NOC UPALNĄ POD PALMĄ NA ALSCE. Pewnie jesteście rozczarowane, ale wiedzcie, że prawda nie boli. Bardziej nas wkurwia, kiedy wszechśwait nas okrada. WSZECHŚWIAT TO ZDŁODZIEJ. Mi ostatnio ukradł moje cenne kalesony. Jednak nadal nie wiemy dalczego tak jest. Szczerze jako doktor Mezatopii stwierdzam, że tak jest z powodu duzęgo rozkłądu egzyschocycnów w mózgu wszechświata, którym jesteś TY. TAK TO TY.
TO TY NIM WŁADASZ. TY JESTEŚ JEHO PANEM. TERAZ TO PISZĄC STIWERDZAM, ŻE WSZECHŚWIAT TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY.
Zastanawiasz się pewniw moja kruszyneczko malutka dalczego tytuł tak wygląda. Czyli jak? O TAK:
. o () . . . . . Wszechświat. . . . o . .
Pozwól, że przedstawienie ci to za pomocą znaków mentruacyjnopachwinowych.
.- symbolizuje neuronek potasu jaki wszechśwait wytwarza podczas kopulacji ze o
o- wielka steroida, która atakuje CIEBIE CZYLI WSZECHŚWIAT bo WSZECHŚWIAT TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY TO TY, A ZARAZEM MY. MY, A ZARAZEM TY.
Wszechświat- indyka
A więc moje pszczółki rozważając tajemnice wszechświata trzeba sprawdzin czym ona jest więc:
Niestety panowie z jednej strony nie chcieli nam pomóc i nas z niej WYPIERDOLILI
Użytkowniku AdBlocka!
To dzięki reklamom masz darmowy dostęp do wysokiej jakości treściDodaj serwis Gadzetomania.pl do wyjątków Adblocka, odśwież stronę i pozwól nam dalej tworzyć wartościowe treści
....................................................
Czy wszechświaty równoległe istnieją?
Tak, miałam okazje brać udział w takim eksperymencie w 1947. Wysłano mnie wtedy do świata o nazwie 松林. Zbierałam tam materiały na temat wpływu MIcheala Jacksona na tamtejszą młodzież. Wyniki były straszne
Dlaczego jest więcej materii niż antymaterii?
Dobre pytanie. Nie powiem, ale strasznie oczywiste. Otoż więcej jest materii niż antymaterii, gdyż czad łączy się z glukozą. Tym samym zapycha miejsce na tlen. Proste?
Jakie jest przeznaczenie wszechświata?
Oh kochani. Ktoś tu nie słucha i zasłuży na ocenę niedosateczną. Przeznaczeniem wszechświata są nasze marzenia, o które powinniśmy walczyć i je spełniać. Ponieważ każdy z nas ma swój własny wszechświat. Skąd mamy pewność czy ktoś biały widzi tak jak czarny? Czy blondynka widzi tam znak stopu czy znak przejazdu. Czy ktoś widzi łaskotanie si, a ktoś gwałt? Zastanówcie się i napiszcie odpowiedź w komentarzu,
To na tyle moje robaczki. Pamiętajcie o zadaniu domowym i do zobaczenia.
YOU ARE READING
Świat otwarty i jego problemy oraz jego niezwykłość
SpiritualWITAM MOJE MAŁE PSZCZÓŁKI. CHODŹCIE DO MOJEJ PSYCHIATRYCZNEJ KSIĄŻKI I POCZYTAJMY JĄ WSPÓLNIE. Ta książka to całą tajemnica ŚWIATA I WSZECHŚWIATA. W NIEJ ZNAJDUJĄ SIĘ RZECZY O KTÓRYCH NAJWIĘKSZYM FILOZOFOM SIĘ NIE ŚNIŁO. PEWNIE JESTEŚCIE CIEKAWI DLA...