GoldenJeon: Cosinus ailesinin genç, yakışıklı, fakir ve gurursuz delikanlısı X, matematik üzerindeyken koordinat düzlemindeki Sinüs ailesinin yakışıklı, zengin, havalı ve esmer oğlu Y'ye aşık olur. Y de X'e aynı duygularla bağlanır. Matematik kitabının 39. Sayfasında buluşmaya karar verirler. Trigonometrinin zalım Tanjant'ı bu haberi alır ve bu iki aşığı ayırmak için zalim bir plan yapar. Çünkü Tanjant oğlu Y'yi zengin bir fonksiyonun kızıyla evlendirerek sayı değerini arttırmayı planlamaktadır. Y'ye gidip X'in Polinom'la yasak aşk yaşadığını söyler. Buna inanan Y hemen X'i terk eder. Tüm Matematik Köyü sakinleri X'i yanlız bırakır, artık kimse X'e değer vermez. X de Matematik Köyü'nü terk eder. Babasının zalım planını öğrenen Y karekökünü alarak intihar eder. X'in nerede olduğunu ise kimse bilmez. O gün bu gündür X bilinmeyen olur. Teşekkürler.
b: Sebepsizce hepsini okudum.
l: Bu gerçekse yer yerinden oynar.
KimSJ bu fotoğrafı beğendi.
KimSJ: Bu çocuk çok güzel delirdi ya.
ParkJiMIN bu fotoğrafı beğendi.
ParkJiMIN: Ergenliğin kaçıncı evresi bu?
t: Matematik sınavından çıkan sözelci kdsjsjdjs
ü: Sözelciler anlamaz, sayısalcıların gözü yaşlı.
x: Sözelciler matematik görmüyo sanki @ü
d: ARTIK SIRF X'E ÜZÜLDÜĞÜMDEN DEĞER VERİCEM ONA EN İYİ DERSİM MATEMATİK OLUCAK!
f: O L M A D I. @d
d: YA SEN NİYE BENİ BOZUYOSUN? @f
f: C A N I M İ S T İ Y O R. @d
d: ÇOK KONUŞMA +1LE GEÇ ZATEN SANA SİNİRLİYİM! @f
f: A R T I B İ R. @d
ş: Kazağını nerden aldın?
Hobie bu fotoğrafı beğendi.
Hobie: Bunu bize neden anlattın ki?
GoldenJeon: Hyung sen alınma ben Taehyung hyung'a gönderme yapıyorum.
MinSwagGi✅ bu fotoğrafı beğendi.
MinSwagGi✅: Gülmedim.
KimSJ: Şaşırmadım. @MinSwagGi
z: Ya bu çocuk neden minnoş ama seksi bir minnoş?
ş: Çünkü o bir uke @z dimi @KimTaeHyungOfficial
KimTaeHyungOfficial✅ bu yorumu beğendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Social Media / YoonMin (✔)
FanfictionSadece, seni uzaktan izlemek zaten zorken hiç izlemememi istiyorsun. Yine de senin iyiliğin için.