01.03. El akartam mondani...

12 1 0
                                    

Shawn szemszöge:

Annyira közel voltunk hogy éreztem Emi szuszogását.
-Emi...-lehelem ajkaira.
-I..i..i..igen?-mondta félve ami tetszett.
-Tudod régen...-kezdem el. Ő csak néz...-nem mondtam el valamit... tudod amikor megvédtelek attól a fiútól...-csak bólint.-az azért volt mert nem akartam,hogy mássé legyél. Azt akartam csak az enyém legyél.

Emily szemszöge:

Amikor Shawn elmondta ezt a dolgot új értelme lett az életemnek. Nem tudtam mit mondjak neki:
-Ezt érezted?
-Ezt érzem-javít ki.
Basszus nem tudtam mit mondjak kb. 5mm volt köztünk és ahw... meg kb 5 perc mulva egymás mellet fogunk alludni de volt egy kis baj... amit nem említettem... van egy fiúm aki velem eggyütt jött át ebbe a suliba. Nem csalhatom meg ... nem dobhatom hisz szeretem... azt hiszem...
-Emily nekem nagyon tetszel...-vágott közbe gondolataimba.
-Nekem is de van fiúm...-mondom szomorú hangon.
Sosem láttam így Shawn... mintha nem hallota volna az előzőket... eggyik kezét derekamra tette a másikkal fejemet támasztotta. Közelebb húzott magához és megcsókolt. Nem tudtam mit kezdjek . Olyan jó volt. Benne volt a szenvedély minden. Mikor elváltunk ennyit leheltem ajkaira:
-Shawn...-halkan mondtam
-Azért nem mondok le rólad !-megfogja a törölközőjét és bemegy a fürdőbe...kb.5perc alatt kinyílt az ajtó..
-Emi rossz türülközőt hoztam...-mondja kínosan
-A..adom-mondtam dadogva hiszen haja tiszta víz felső testét nem borította semmi. Mikor oda adtam megfogta csuklóm és berántott.
-Őszintén! Tetszem neked?-kérdezi komolyan és közelebb jön.
- Tetszel! De most ne...-mondtam nehezen. És néztem felsőtestét mivel megakadt a szemem rajta.
-Tetszik mi?-észrevette és elneveti magát.
-Hadj!-durcizok be és ki szerettem volna menni de:
-Jöhetsz fürdeni!-mosolyodik el.
Én ezt nem figyelve kimentem. Felvettem  a törölközőmet Shawn kijött én pedig bementem. Lefürödtem utána hajamat laza kontyba köttötem és a hosszú hálóingemet felvettem. Utána következett az éjjszaka...

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Apr 16, 2018 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

Barátokból  SzeretőkWo Geschichten leben. Entdecke jetzt