Andreas - dzisiaj była wasza rocznica. Wellinger zabrał ciebie nad jezioro, gdzie ostatnio często chodźcie na randki. Kiedy byliście na miejscu zobaczyłaś ładnie udekorowany stół na którym było (twoje ulubione danie) i wino.
- sam to zrobiłeś? - Zapytałaś a chłopak przytulił cię od tyłu
- tak, podoba ci się? - szepnął ci do ucha a ciebie przeszedł przyjemny dreszcz
- i to jak - odpowiedziałaś a Andi pociągnął cię w stronę stół.
- Andreas, wiesz że prowadzisz? - Zapytałaś widząc że blondyn rozlewa wino do dwóch kieliszków.
- skarbie, jeden mi zabronisz? - zapytał z tymi oczkami szczeniaka
- z racji tego że jest nasza rocznica, to ci pozwolę - powiedziałaś a chłopak uśmiechnął się zwycięsko. Kiedy Zjedliście Andreas wstał i klęknął przed tobą i wyciągnął czerwone pudełko mówiąc : (twoje imię) wiesz że jesteś dla mnie najważniejsza na świecie, i że jesteśmy już trochę życia ze sobą a ja bym chciał spędzić resztę mojego życia z tobą, wiec zadam ci pytanie : wyjdziesz za mnie? - powiedział a ty ze łzami szczęścia, kucnełaś przed nim i go pocałowałaś a po chwili powiedziałaś tą wyczekiwaną odpowiedz - takMarkus - Obudziłaś się sama w łóżku co było dla ciebie zaskoczeniem ponieważ była sobota i to w dodatku 7.36 a twój ukochany w weekend nie wstaje wcześniej niż 8.30. Usłyszałaś że ktoś wchodzi po schodach na górę wiec się szybko położyłaś i udawałaś że spisz. Zawsze kochałaś jak Markus cię budzi. Nagle ktoś wszedł do pokoju i położył się za tobą i zaczął składać pocałunki na twoje szyji więc się Obudziłaś i spojrzałaś w oczy bruneta a później na łóżko gdzie była tacka na której były naleśniki, sok pomarańczowy i róże.
- to dla ciebie - powiedział a ty pocałowałaś go w policzek - ale mam jeszcze jeden prezent dla ciebie -powiedział I wyszedł z pokoju. Wrócił po paru minutach z drugą taką a kiedy postawił ją przed tobą zaniemówiłaś. Było na niej ułóżone płatki róż w napis :zostaniesz moją żoną i pudełko z pierścionkem zaręczynowy
- tak, tak zostanę Markus - powiedziałaś a on na chylił się nad tobą I pocałował cię.Stefan - były twoje urodziny. Stefan zabrał cię do kina na komedię romantyczną. Kiedy jechaliście zauważyłaś że brunet jest jakoś dziwnie nie spokojny. Był rozproszony i nie mógł się skupić na twoich słowach a o kierowaniu auta to już nie wspomnę. Byłaś tak przestraszona że jak zaparkował pod kinem to zanim wysiadłaś to dziękowałś Bogu że nic się nie stało i że Kraft nie spowodował wypadku, a on tylko się zaczął śmiać. Kiedy Weszliście na salę kinową to chłopak o mało co nie zabiła się na schodach, a ty zaczęłaś się śmiać
- bardzo śmieszne - powiedział
- i to nawet nie wiesz jak - powiedziałaś rozbawiona. W połowie filmu zauważyłaś że Stefan się nudzi
- możesz się uspokoić - powiedziałaś szeptem gdy Austriak zaczął się wierci
- a ty byś się uspokoiła jakbyś miała się oświadczyć? - powiedział
- co? - zdziwiłaś się
- no to - powiedział I klęknął przed tobą , wyciągając pudełeczko - kocham cię nad życie i dopiero uświadamiam sobie to teraz. Wyjdziesz za mnie?
- tak - powiedziałaś i go pocałowałaś. Dobrze że siedzieliście w ostatnim rzędzie samiKamil - (Planica 2018)
Twój Kamiś wygrał kryształową kulę. Jesteś z niego taka dumna że nie możesz tego określić słowami. Jesteś szczęśliwa i dumna że możesz mieć takiego chłopaka. Stoch właśnie wchodzi na podium razem z Richardem Freitagiem i Danielem Andre Tande. Po dekoracji Daniel I Richard schodą z podium a podium podlatuje Żyłą z mikrofonem i zabiera kulę od Kamila a podaje mu ten mikrofon. Kiedy Piotrek odchodzi Kamil zaczyna mówić - chcę wam wszystkim podziękować, kibicom, sztabowi trenerowi, kolegom z kadry a przede wszystkim mojej ukochanej dziewczynie (twoje imię), którą proszę na moment. - mówi a ciebie Dawid z Maćkiem popychają. Kiedy stoisz z Kamil z na podium on dalej zaczyna mówić - skarbie, jesteś dla mnie wszystkim słońcem, niebem, kwiatkiem, moją największą wygraną, moim największym skarbem na świecie, dlatego chcę ci zadać jedno najważniejsze pytanie - Klęka przed tobą i wyciąga małe pudełeczko w krztałcie serca - zostaniesz moją żoną?
- oczywiście - mówisz i go całujesz a z trybun dochodzi słodkie 'Awwwwwww❤'
CZYTASZ
Preferencje [ski jumping]
ФанфикWystępują - Andreas Wellinger - Markus Eisenbichler - Stefan Kraft - Kamil Stoch - Maciej Kot - Johann Andre Forfang - Daniel Andre Tande - Domen Prevc - Peter Prevc Dodani skoczkowie - Gregor Schlierenzauer - Thomas Diethart Okładka: @nikifiki12...