KÖTÜ KIZ.

139 6 3
                                    

Öncellikle bu ilk hikayem olucak hayal gücüm mükemmel değildir ve güzel işler başaracağımı sanmıyorum ama denemekten zarar gelmez değil mi;D küfürbaz biriyimdir ve bu hikayede küfür olacak rahatsız olacak varsa okumasın lütfen^^

EN ÖNEMLİ KURALIM: ÇOK KOYU ATATÜRKÇÜYÜM BU YÜZDEN ATATÜR'Ü SEVMİYORSAN OKUMA ÇÜNKÜ ATATÜRKÇÜLÜĞÜMÜ HERYERDE SERGİLERİM BEBEĞİM;D

Neyse hikayeye başlayayım:33 bu arada herşeyden çabuk sıkılırım ve üşengeç biriyimdir o yüzden sıkılıp bırakabilirim tabi yazdığım hikayeyi beğenirseniz olay değişir;D

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~***~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ben elisa çoğu kişinin tabiriyle "KÖTÜ KIZ"

Ben çok küçük yaştayken annemle babam ayrılmış ve o zamandan beri annemle yaşıyorum aslında babamı hiç görmedim görmekte istemiyorum çünkü annemle beni dışarı atan bir şerefsizin yüzü kimse görmek istemez bence.

Eskiden yaşıma göre kiloluydum ve boyum ne kısa nede uzundu ayrıca çıkan milyonlarca sivilce vardı. Bunlar sayesinde yeterince çirkin gözüküyordum. Hiçkimse beni sevmezdi ANNEMDE DAHİL. Onu aldatıp sokağan atan kızıydım ben. Beni sevemezdi. Mecburen yanınta tutuyordu. Yanlış düşünüyorsun demeyin çünkü bunları bana annem söyledi. Okulda hiç arkadaşım yoktu herkesin tek yaptığı şey benimle dalga geçmekti. Onlar sayesinde hep kendimden nefret ettim. O piç kuruları yüzünden hergün ağladım ben. İnsanlar nasıl bu kadar iğrenç olabiliyordu? Nasıl bu kadar pislik olabiliyorlardı? Herneyse hayatımla ilgili diğer bilgileri zamanı geldiğinde söyleyeceğim.şimdi size okulda yaşadığım aptal bir olay yüzünden nasıl değiştiğimi anlatıcam.

3 YIL ÖNCE;

Sıramda oturuyordum dış görünüşüm yüzümden herkes benden uzak dururdu. Sınıftakiler aralarında şakalaşıp eğlenirken ben bir köşede oturur müzik dinleyerek kitap okurdum. Beni mutlu edebilen şeylerden biriydi bu. Arada ne yaptıklarına bakıyordum sanırım D-C (doğruluk-cesaretlilik) oynuyorlardı. Çünkü şişe çeviriyorlardı. Ama kulağımda kulaklık olduğu için onları duyamıyordum. Yaklaşık beş dakika sonra sınıfın en yakışıklı çocuğu -adı emir- bana doğru yaklaşıyordu. Ne olduğunu anlamamıştım. Ama elinde süt vardı hemde bizim okulda satılan tarihi geçmiş eski sütlerden. Bunu nerden biliyorsun diye sormayın çünkü o sütü bir kere içmiştim ve sonunda zehirlenip hastaneye kaldırılmıştım. Umursamadan kitabıma döndüm tam kaldığım yeri bulmuştum ki başımdan aşyağı süt dökülmüştü. Benim dışımda herkes kahkahalarla gülüyordu. Ben ise güçsüzdüm. Ona hiçbirşey söyleyemezdim. Onlara hiçbirşey söyleyemezdim. Koşar adımlarla sınıftan çıktım. Tuvalete gittim üstümdekileri kurutup saçımada su döktüm ve müdürün kapısına tıklattım. Zaten eziktim ve benden nefret ediyorlardı birde onları ispiyonlayıp hayatımı dahada mahfetmeye gerek yoktu. İçerden gel sesini duyduğumda sakince içeri girdim.

- Ne var?

+Annemi arayıp beni almasını söyleyebilirmiyim diye sormak istemiştim. Karnım ağrıyorda.

Evet yalan söylemiştim. Ama buna mecburdum.

+Ne istersen onu yap şimdi çık odamdan işim var.

Bu kendini beğenmiş egoist karıyla uğraşacak halde değildim annemi aradım ve beni almasını söyledim. Ama bana benimle uğraşamayacağını kendimi çok kötü hissediyorsam yürüyerek eve gidebileceğimi sonuçta anahtarım olduğunu söyledi.

Bak bak. Laflara bak. Kızınım lan ben senin. Uğraşamazmış. Vay amına koyum. Sinirle okuldan dışarı çıktım ve yürümeye başladım. Kilolu olduğum için hızlı yürüyemiyordum. Eğer uzun süre ve hızlı yürürsem bayılacak gibi oluyordum ve nefesim kesiliyordu. Ama şuan okuldan, annemden, hayattımdan hatta kendimden bile uzaklaşmak istiyordum.kısacası herkesten uzaklaşmak. Kulağıma kulaklığı takıp yürümeye başladım. Sadece yürüyordum. Zaten evin yolunu bilmiyordum. O anda bir karar verdim. DEĞİŞECEKTİM. Hemde tamamen. Tepeden tırnağa. Kimsenin beni üzmesine izin vermeyecektim. O eski "cici kız"ın yerine "KÖTÜ KIZ" gelecekti. Bu kararı vermekle geç bile kalmıştım. Artık güçlü olmanın ve beni üzenleri üzmenin vakti gelmişti.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~***~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖTÜ KIZ.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin