RIHANNA HAKKINDA BİLİNMEYENLER

2.1K 27 8
                                    

Rihanna'da moda için herşeyi giyiyor.Rihanna'nın gerçek adı Robyn Rihanna Fenty. Rihanna günümüzün en genç ve en başarılı müzisyenlerinden biri. Rihanna henüz 25 yaşında!

Çoğu kişinin bilmediği birşey de Rihanna'nın Barbados adısında doğup büyüdüğü. 'Diamonds' parçsına kadar Rihanna'nın en sevdiği parça 'Umbrealla'idi. Çok korkmasına rağmen Rihanna bir gün mutlaka skydiving yapmak istiyor.

Çoğu kişi onun adını doğru söyleyemiyor. Rihanna her arkadaşına bir isim takmaya bayılıyor! Rihanna'nın müzik kariyerine başlaması 19 yaşında Def Jam plak şirketinde Jay-Z karşısında şarkı söylemesiyle başladı. İlk albümünü 17 yaşındayken yayınladı ve bu albüm haftalarda Bilboard listelerinin ilk 10'undaydı.

Sanatçı bugüne kadar 7 Grammy ödülü kazandı. Plak şirketi ile ilk anlaştığı zamanlarda kırmızı ruj sürmesi ve saçını at kuyruğu yapması yasaktı. Peki 22.'ci doğumgünü partisinde striptizci olmasına ne diyorsunuz? Eğer müzisyen olamasaydı B planı psikolog olmaktı. Rihanna tam bir Madonna aşığı! Önceden Madonna'ya benzemek istese de şu an kendi halinden memnun.

Rihanna şarkı söylemenin insana iyi geldiğine inanıyor. Jay-Z uzun bir süre Rihanna'nın telefonda ne söylediğini anlayamadığına dair sanatçı ile dalga geçti. Her şakada bir gerçeklik payı vardır demişler! Bir röportajda insanların onu ağladığını görmesini istemediğini açıkladı. Lise hayatı boyunca kızlarla ve hocalarla iyi geçinemezdi. Rihanna makyajını her zaman kendi yapıyor. Ünlülerin gazetecisi Perez Hilton ile yakın arkadaş.

Rihanna sosyal medyayı aktif olarak kullanıyor. Öyle ki Chris Brown ile birleşme söylentilerini de Twitter üzerinden doğrulamıştı. Ağır içkiler içmeyi tercih ediyor. Rihanna inanılmaz derecede enerji içeceği tüketiyor.

Rihanna bir Balık burcu. Bu da onun duygusallığının nereden geldiğini açıklıyor. Whitney Houston hayranı. Çok yakında 'Nude' adlı yeni bir koku tanıtacak.

Pop müziğin en iyi temsilcilerinden biri olarak görülen Rihanna bugüne kadar onlarca isimler birlikte çalıştı. Rihanna sosyal medyada en çok takip edilen isimlerden biri. Twitter'da en çok takip edilen dördüncü kişi. Jay-Z kariyerinin her aşamasında onun yanındaydı.

Aslına bakarsanız Chris Brown onun en uzun süreli ilişkisi. Playboy dergisinde yer almayı reddetse de oldukça cüretkar giyiniyor 2 kardeşi olan Rihanna, Barbados adasından Grammy ödülü kazanan ilk sanatçı. Rihanna yemek konusunda çok seçici. Sebze yemeyi hiç sevmiyor.

Gençliğinden beri müzisyen olmak istiyordu. Öyle ki okulda müzik yarışmsına katılıp birinci olmuştu. Rihanna'nın birçok dövmesi var. Dövmelerinden en çok parmağındaki 'love' ve 'shhh' olanlar canını acıtmış.

Riri Katy Perry ile sıkı arkadaş. Kardeş ayrımı yapmaması gerekse de en çok erkek kardeşi Rajad'ı seviyor. Playboy kapağında yer almayı birkaç kez reddetti. Küçüklüğünde annesi Rihanna'nın makyaj yapmasına izin vermiyordu. Geçtiğimiz sene internet üzerinden 58 milyon albüm satarak Guiness Rekorlar kitabına girdi. 

Chris Brown ile barıştığı için en yakın arkadaşı Katy Pery ile arası bozuldu. Chris Brown'dan dayak yemesine rağmen her şarkıda ve her fırsatta Brown'u ne kadar sevdiğini söylemekten çekinmedi.

Rihanna aynı zamanda bir moda tasarımcısı. 777 turnesi ile 7 günde 7 ülkede konser verdi. Ancak turne tam bir fiyaskoydu.

Rihanna kötü organizasyonu kabullendi. Rihanna, genç yaşına rağmen en çok albüm satan müzisyenler listesine adını yazdırmayı başardı. Bugüne kadar 75 milyon single sattı. Geçtiğimiz sene Time dergisi tarafından yılın en önemli insanları arasında gösterildi.

 VE SON OLARAK

En sevdiği şarkıcılar:Alicia Keys, Beyoncé Knowels ve Mariah Carey

En sevdiği film:'Napoleon Dynamite'

En sevdiği aktiviteler:Alışveriş yapmak, sohbet etmek, dans etmek, TV izlemek

En sevdiği TV  programı:'Entourage'

En sevmediği şey:Güvenilmez insanlar

En sevdiği dersler:Kimya ve matematik

En sevdiği giyim markaları:Zac Posen ve Dsquared

En sevdiği aksesuar:Ayakkabı

En sevdiği renk:Yeşil

BİTTİ <3 <3 <3 <3 <3 RIHANNA'YI ÇOK

SEVİYORUM <3 <3 <3 <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 24, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RIHANNA HAKKINDA BİLİNMEYENLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin