Începuturi

102 7 0
                                    

  Ideea proiectului a venit, din spusele solistului, pe o banca, în parc, la o bere in vara anului 2011. Conturarea înceată, dar sigura a unui proiect muzical ce urma să devină un adevărat fenomen a început pe 20 ianuarie 2012, atunci când au lansat primul lor single semnat Carla's Dreams, intitulat "Da-te-n chizda ma-tii". Prin melodie, băieții par ca vor să își exprime o furie asupra unei clase umane, precum menționează si in versurile unei piese destul de personale prin care lasa oarecum ascultătorii sa il cunoască mai bine, respectiv Pentru cei ce pot: "Nu-mi plac prostii, lenesii si mincinoșii,/ Pseudo-intelectualii și fricosii./ Eu nu-i urasc, sunt tolerant si ca la-un frate le doresc: In timpul liber mai citeste o carte". Tot Sergiu (numele codat al solistului) a explicat clar motivul pentru care au ales să își ascundă fetele in spatele unor straturi de vopsea ce le tine bine ascunsă identitatea. Motivul este unul cat se poate de simplu, vor să facă doar muzica, fără să fie "vedete" de carton, urmăriți de paparazzi la tot pasul:"niciunul dintre noi nu duce dorul unei vieți publice.. noi nu vrem să fim la munca 24/24h". Conceptul de masca așadar, nu a fost, nu este, si nu va fi niciodata in cazul lor un moft sau o strategie comercială, ci o necesitate. Primul concert susținut de ei a avut loc în data de 25 mai 2012 si s-a numit Sub gluma party. În acest concert, solistul, fiind un invitat special, a apărut singur, timid, cu câteva foi pe care erau scrise versurile melodiilor. Deși la început părea copleșit de emoții, usor-usor acestea au dispărut, reușind să facă un show total, conexiunea specială cu publicul remarcandu-se încă de pe atunci. Intreaga lor cariera s-a bazat pe sinceritate si simplitate, pornind intr-un drum nu tocmai usor doar cu un hanorac, o pereche de blugi si teme si simpli, dar cu mult talent, inteligenta si inspiratie, aceasta fiind dovadă clară că pentru a face arta si pentru a-ti forma o cariera, nu trebuie sa fii o mare frumusețe, nici sa ai haine de ultima moda, ci doar ambitie si vointa. De aceea, Carla's Dreams poate insemna pentru multi dovadă că orice se poate, trebuie doar sa iti doresti!

Carla's Dreams- Mai mult decât "niște mascați"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum