În toamna anului 2016, internetul a "explodat" la apariția unei stiri apărute în presă rusească care avea drept scop o deconspirare brutală, mai mult sau mai putin legală, a membrilor trupei Carla's Dreams. Astfel de stiri pot veni numai din răutatea, ori disperarea unor oameni ce ar face orice numai pentru a câștiga cu orice pret atenție, și, cel mai important, bani, fără să țină cont de dorințele, alegerile sau imaginea unui om. În ciuda amploarei pe care știrea a luat-o, băieții și-au păstrat chipurile bine ascunse sub straturile de vopsea, fiind mult mai grijulii cu identitatea lor. Gestul de prost gust al jurnalistilor ruși nu a fost lăsat nepedepsit, redactia care a publicat acea stire fiind sancționată destul de dur in urma unui proces câștigat de reprezentanul in instanta al trupei. În legătură cu imaginile care, în teorie le deconspiră identitatea, solistul trupei (Sergiu) a declarat:"Fotografiile sunt calitative. E interesant, un pic ilegal, dar totusi pe alaturi", negând totodată ca el ar fi Andrei Taruș. Tentative de "deconspirare" au fost mai multe la număr, însă aceasta a luat cea mai mare amploare, invadand internetul la momentul apariției, creând tabere opuse, părerile fiind împărțite. Eu prefer să mă axez pe muzica de înaltă calitate și pe mesajul profund pe care aceștia încearcă, iar adesea reusesc sa il transmită, acesta fiind usor de captat de către oamenii care rezonează cu ei, reușind mai mult sau mai putin sa ii descopere ca si oameni. Din cat am putut eu sa ii descopăr, în special pe solist, am putut observa un caracter deosebit, un suflet mare si o educație aleasă prin care si-au construit in sufletul multor oameni un loc special unde, cu siguranță vor rămâne veșnic. Astfel, calitățile nenumărate, compensează perfect lipsa unei identități clare.
CITEȘTI
Carla's Dreams- Mai mult decât "niște mascați"
De TodoScurte gânduri subiective ale unei fane, tânără, dar sinceră (bazate pe stirile si informatiile acumulate despre ei de-a lungul timpului) despre un proiect ce a luat amploare in România, impresionând prin talent, creând ARTA, in adevăratul sens al c...