Tin sa precizez ca tot ce veti citi in aceste capitole este pur adevar si ca dragostea la prima vedere exista cu adevarat.
Sa va iubiti multDespre un tanar de 23 de ani care se gandeste doar la distractii si iesiri,ai spune ca nici nu se gandeste la o relatie serioasa, intradevar asa ar gandi majoritatea dintre noi. Si de asemenea sar spune si despre o tanara domnisoara la fel de 23 ani care pune pe primul loc munca si cariera.
Care este sansa ca cei doi sa se placa la prima vedere? Mica am spune toti in special luand in calcul ca baiatul facand sofer de camion era putin timp acasa, si acel putin timp cu baietii la bere in timp ce fata stie rutina acasa-munca-acasa. Singura coincidenta este doar faptul ca fata ( Andreea) lucra cu fratele baiatului ( Sergiu).
Dar cand doua persoane sunt facute una pentru cealalta va spun sincer ca absolut nimica nu este imposibil, nici macar dragostea la prima vedere.
Intamplarea face ca Sergiu sa dus pana la munca la fratele lui in vizita exact in momentul cand Andreea a ajuns de la Roma 'intamplarea sa petrecut in Italia' moment in care au facut doar cunostiinta si atat din cauza ca Sergiu trebuia sa plece inapoi la munca. Lui Andreea ia starnit putina curiozitate acest Sergiu, si de acum astepta ziua nepoatei lui pentru ca era sigura ca fiind sambata va fi si Sergiu si ca va avea mai mult timp sa stea de vorba, dar din pacate cand a ajuns la ziua de nastere,vazand ca Sergiu nu este, la intrebat pe fratele lui care ia raspuns ca a avut probleme cu camionul si nu a putut ajunge in timp acasa.
Dupa un scurt timp Sergiu a dat vestea ca vrea sa se intoarca in Romania definitiv pentru a lucra la o alta firma si pentru faptul ca totusi va fi 'Acasa'. Lucru care la auzit si Andreea anterior moment in care era sigura ca nu va fi nimica si ca a fost doar o simpla strangere de mana si nimic mai mult.
Dar intamplarea face ca intro zi de dumineca, Sergiu este invitat de fratele lui sa plece putin in afara orasului pentru a manca asa ca inainte de plecare, ocazie in care Andreea auzind a spus ca iese si ea ' fata care nu iesea niciodata' pentru a mai sparge putin rutina, zis si facut.
Ajungand la marginea unui lac incep pozele, la care Andreea ii spune lui Sergiu ca ar vrea sa faca o poza cu el, moment in care a fost prima apropiere unul fata de celalalt, dar Sergiu nestiind nimica, el stia doar ca pleaca in scurt timp a fost ceva mai indiferent si timid in acelas timp.
Dupa pozele de la lac si masa impreuna au hotarat, ca atunci cand ajung inapoi in oras sa se mai opreasca la un local pentru a bea un suc impreuna dupa care sa mearga fiecare acasa. In timp ce stateau la suc Andreea era asezata intre Sergiu si mama acestuia care la un moment dat in gluma a spus ca iar place ca intro zi sa o aiba ca nora fapt la care au zambit si s-au uitat pentru o secunda unul in ochii celuilalt.
La finalul sucului in loc sa plece fiecare acasa, au plecat cu totii acasa la Andreea pentru a manca cina, unde bine inteles Andreea cauta sa vorbeasca mai mult cu Sergiu,fapt care nu prea era posibil fiind-ca toata lumea vorbea cu toata lumea. La care Andreea ia propus lui Sergiu,ca dupa ce pleaca toata lumea el sa ramana pentru a mai schimba doua vorbe fiind singura acasa. Zis si facut, dupa ce au plecat toti el a ramas moment in care au inceput conversatia despre relatii, comportament si cam tot ce o mai poate interesa pe o femeie despre barbatul cu care ar vrea o relatie mai serioasa sa ii spun asa. Dupa discutii si discutii Andreea a inceput sa aseze patul, moment in care Sergiu s-a oferit sa ii ofere o mana de ajutor fapt care Andreei ia placut, dupa ce au facut patul si dusul a venit momentul de a se pune in pat.
Andreea sa apropiat de Sergiu care la randul lui a luato in brate, moment in care amandoi au simtit ceva aparte, se simteau ca doi magneti de poli diferiti care se atrag.Pentru continuarea primei nopti impreuna si restul aventurilor te invit sa citesti urmatorul capitol
««««««»«»»»»»»
CITEȘTI
O iubire intamplatoare
Non-FictionIubire nu se premediteaza, apare pur si simplu cand te astepti mai putin si este capabila ca de la un moment la altul sa iti schimbe toate gandurile despre viitor.