Rahsia terbongkar!?💔

6 0 0
                                    

Jimin dan hanryeong pergi cari nayoung dgn jungkook.Sebab diorang nak balik sesama,tamu sekolah pun dah habis.

Bila diorang cari semua tempat takde.Hanryeong berhenti dan nafas dia turun naik macam tahan sebak,marah pun ada.Bila jimin tengok mata han yg melihat COUPLE'S Place!!

"Chim,jom!"-han menarik tangan jimin memasuki tempat itu dan segalanya han dah nampak.

Jungkook dan nayoung kiss dekat situ.Adegan sweet yg lain juga dia lihat.Dia saja taknak kacau dia nak tengok sejauh mana nayoung bff dia sendri khianat dia.Dan ya!Sampai buat maksiat!!!

"Jungkook!!!!!!nayoung!!!!"-hanryeong yg dah marah tahap gaban

"Han-hanryeong!"-nayoung dengan pantas mereka memakai pakaian mereka.

"Pabo!!!korang tipu aku!!Kalau korang tipu hanya hubungan korg dah official aku terima!!!!!Tapi sampai mak-.."-tidak sempat han menghabiskan ayatnya dia dah jatuh terduduk.Jimin dah nangis juga lihat jungkook sebegitu jijik!!

"Aku akan bagitahu pengetua!!Korang dah terlebih batas had!!-jimin

"Please..jangan chim!"-nayoung

"Ini ke kawan ha?!kau nak bgi maruah kami jatuh ke!??"-jungkook

"Sebab kami KAWAN!Kami bagitahu pengetua supaya korg bertanggungjawab apa yg korang buat!!!!"-hanryeong dan jimin terus keluar dari tempat jijik tu..



Skip


Setelah sampai ke pengetahuan pengetua,couple's place tidak lagi diadakan untuk acara tamu sekolah mereka bagi mengelakkan kejadia jebon dan nabon tu berlaku!!

Jungkook dan nayoung dibuang sekolah.Dengar khabar diorg akan khawin hujung bulan ni.Baguslah,nanti perut dah besar baru nak khawin!

Aku cuba untuk terima hakikat dan jangan ingat lagi pasal jebon yg jijik tu lagi!Aku takkan sesekali merayu cinta pada namja tu lagi!Never!!This is HANRYEONG lah!!

"Han,kau dah okay kan?"-jimin

"Okaylah!aku dah happy sekarang sbb aku masih ada kawan yg ada dgn aku sekarang ni~"-hanryeong

"Aku takkan khianat kau,macam diorg khianat kau han."sbb aku syg kau~(dalam hati jimin)

"Gomawo,chim!!jomlah balik rumah aku oppa aku rindu kau tu~adik ipar dia katekan.."-usik han

"Aku pun rindu masakan dia jugak!Kalau boleh aku nak tidur satu malam boleh?"-jimin

"Boleh!!yeah ada teman malam ni!!"-hanryeong




Stay tuned♥



Nisa_Hani27

(C)Count On Me😘 || Park JiminWhere stories live. Discover now