Įžanga

188 20 0
                                    

     Tavo vardas Min Y/N ir tau dabar 17. Tavo tėvas yra mafijos bosas kurio tu nekenti dėl vieno įvykio apie kuri sužinosi vėliau. Tu mėgini nuslėpti kas tu esi, nes tavo didžiausia baimė yra būti vienai. Tavo tėvui nepatinka, kad nori nuslėpti kas esi, nes jam terūpi jis pats. Kai tu jam nepaklusti jis tave muša ir panašiai. Tu turėjai iškęsti pragarą, kad tau galėtum eiti į naują mokyklą ir ten būti su kitu vardu.

     Tu turi geriausia draugą Jinhwan arba Jay. Jis vienintelis tavo draugas kurį slepi nuo savo tėvo, nes žinai jai jis sužinos apie Jinhwaną jis tikrai jį nužudys. Kai būni su juo tu pamiršti visas bėdas ir tiesiog būni laiminga. Iš tikro tu esi įsimylėjusi Jinhwaną nuo pat tos dienos kai susipažinot, nes jis vienintelis mokykloje kuris elgėsi labai malonei. Jis to nežino, nes tu neišdrįsti jam prisipažinti.

   Tave slegia vienas dalykas apie kuri žino tik tu ir tavo mirusi mama. Tu esi hibridė. Tavo mama buvo vampyrė, o tavo tėvas kaip suprantama žmogus. Tavo tėvas nieko nežino nei apie tavo mamą nei apie tave. Dėl to, kad esi vampyrė jis niekaip nedabaigė tavęs. Jai būtum pilnai žmogus jau senai būtum negyvą.

   Tu slepi savo vampyrės puse nuo visų, nes taip pasakė tavo mama, bet dar taip sakė jai būtinai reikės naudoti jas. Pagrindinė tavo pareiga dabar sulaukti 18 ir ieškoti savo senelių iš mamos pusės.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   Štai dar viena istorija. Tikiuosi jums patiks!

Netai kas tu manei / Byun Baekhyun (sustabdyta)Where stories live. Discover now