Atskridot į Turkiją. Jūsų atvažiavo mašina ir kažkur jus nuvežė. Atsiradote kažkokio miesto užmiestyje prie nedidelio namelio.
Įėjote į namelį ir iškart apsižvalgėt. Namelis jaukus ir patogus. Pasidėję daiktus iškėliavote ieškoti gėlės.
Po ilgų kelionių laukais ir panašiai pamatėte namelį. Nusprendėte į jį įeiti. Įėjot į namelį ir ten sėdėjo sena močiutė. Ji prabilo:
- Liuciferio čia nėra. Jį galima rasti trijuose vietose.
- Močiute, iš kur žinai, kad jo ieškome.
- Aš žinau daug. Kaip per dvi savaites puikiai įvaldėte daug technikų. Šiaip kalbų meno mokosi metais, bet jūs tai išmokote per dvi savaites. Tai tikrai stebina. Baekhyunai, tau pasisekė, kad Y/N tave pavertė vampyrų,- jūs nustebę pasižiūrėjot vienas į kitą ir toliau klausėtės močiutės.
- Šalių pavadinimų nežinau, bet galiu pasakyti tiek. Keliaukite į tolimiausią į šiaurią esančią Europos šalį. Ten suradę gėlę sužinosite daugiau. Nešvaistykite laiko, nes nežinosi kada tavo priešininkai sužinos apie gėles,- padėkojot močiutei ir išbėgot. Nieko nelaukę grįžot į namą, pagriebėt kuprines ir išbėgot į aurouostą. Tuoj įėdot į lėktuvą kuris skrenda į Suomiją (nežinau ar Suomija tikrai tolimiausią į šiaurią Europos šalis, bet isivaizduokit😉).
Po kurio laiko atsiradote Suomijoje. Jumis vėl nuvežė į panašų namelį užmiestyje. Iš pradžių nuėjot į mišką pasigauti po stirną. Pasistiprine pradėjote ieškoti gėlės. Keliavot ir pamatėte namelį medyje. Jis atrodė puikiai prižiūrimas ir visai didelis. Užlipot į jį ir pastebėjote, kad iš jo langų sklinda šviesa. Nieko nelauke įžengėte į vidų. Ten radote nustebusį jūsų maždaug metų vaikinuką. Jis išsprogusiomis akimis klausia:
- Kas jūs ir ką jūs veikiate čia?!
- Labas, mano vardas Y/N, o čia Baekhyunas. Mes čia atvykome, nes norime surasti Liuciferį,- vaikino nuostaba dingo tik išgirdus žodį Liuciferis. Jis rimtų veidu sako:
- Liuciferio čia nerasite, čia rasite tik Leviathaną, bėje mano vardas Khlaras.
- Ką tu turi omenyje?
- Išviso yra septini pragaro princai. Leviathanas yra vienas iš jų. Liuciferio be kitų princų nerasite. Kaip suprantu esi viena iš nemirtingųjų vampyrų rasės vampyrų, o jis tavo kūrinys.
- Jis ne kūrinys!!
- Na taip, bet tu jį pavertė tokiu, jūsų kvapas beveik toks pats.
- Tu ką, taip pat vampyras?!
- Ne, bet mano tolimą pro senelė buvo tai turiu keletą pojūčių iš jos, bet nesu vampyras,- Baekhyunas prabilo:
- Matomai daug žinai apie tuos princus, tai papasakok.
أنت تقرأ
Netai kas tu manei / Byun Baekhyun (sustabdyta)
عاطفيةTavo tėvas yra mafijos bosas ir tu to nekenti. Tu nekenti savo tėvo, bet tu jam nesipriešini, nes bijai netekti savo vienintelio draugo. Bet viena diena viskas pasikeičia kai į tavo mokyklą atvyksta naujokas.