"5000ေဒၚလာ...တစ္ၾကိမ္..."
ခန္းမတစ္ခုလံုးမည္သည့္အသံမွထပ္ထြက္မလာ။အရုပ္တစ္ရုပ္ကိုဘယ္သူကဒီ့ထက္ေစ်းျမင့္ျမင့္ေပး၀ယ္မည္နည္း...
"5000ေဒၚလာ...နွစ္ၾကိမ္...သံုးၾကိမ္...Mr.Jong inနိုင္သြားပါပီ..."
"သူဘာလို႕အရုပ္တစ္ရုပ္အတြက္အဲ့ေလာက္ေပး၀ယ္တာလည္းမသိဘူး..."
"ေအးေလ...ေကာလဟာလေတြေတာ့ၾကားတယ္...သူကအဲ့လိုပဲအရုပ္ေတြလိုက္၀ယ္ေနတယ္ဆိုလား..."
"ဘာလို႕လဲ..."
"ငါလည္းမသိဘူးေလ..."
မၾကားတၾကားေျပာေနတဲ့စကားသံေတြကိုသူကေတာ့ဂရုမစိုက္။ေက်နပ္တဲ့အျပံဳးနဲ႕ခန္းမထဲကေနထြက္လာခဲ့တယ္...
"kyung soo...မင္းဘယ္ေရာက္ေနလဲကြာ...ငါမင္းကိုလိုက္ရွာေနတာၾကာပီ..."
25ဆိုတဲ့အရြယ္ကရင့္က်က္သင့္တဲ့အသက္အရြယ္ဆိုေပမယ့္ေတြးလိုက္တိုင္းသူခဏခဏမ်က္ရည္က်ေနရဆဲပါပဲ။နွစ္ေပါင္းဘယ္ေလာက္ပဲၾကာသြားၾကာသြားkyung sooသူ႕ဆီကိုျပန္လာမယ္ဆိုတဲ့ေမ်ွာ္လင့္ခ်က္နဲ႕အရုပ္ေတြအားလံုးကိုအရူးတစ္ေယာက္လိုလိုက္ရွာေနတုန္း....
"အရမ္းသတိရလိုက္တယ္ကြာ..."
က်လာတဲ့မ်က္ရည္ကိုေတာင္သူမသုတ္ျဖစ္။ခုနကမွေလလံေစ်းအျမင့္ဆံုးေပးပီး၀ယ္လာတဲ့အရုပ္ကိုအသက္မဲ့စြာေငးၾကည့္လို႕...
"arjashi...အဲ့အရုပ္သားကိုေပးပါလားဟင္..."
အနားကိုေရာက္လာတဲ့ကေလးတစ္ေယာက္ေၾကာင့္မ်က္ရည္တို႕ကိုလက္ခံုနဲ႕ခပ္ျမန္ျမန္ဆဲြသုတ္လိုက္ရတယ္...
"ဟင္..."
သူ႕ကိုျပံဳးကာေမာ့ၾကည့္ေနတဲ့ကေလးရဲ့မ်က္နွာေလးေၾကာင့္စိတ္တို႕ကခ်က္ခ်င္းဂေယာက္ဂယက္...
"kyung...kyung soo..."
"arjashi...သားနာမည္ကိုဘယ္လိုသိတာလဲဟင္..."
ကေလးရဲ့အေမးကိုသူမေျဖအား။ပုခံုးေသးေသးေလးနွစ္ဖက္ကိုဆဲြကိုင္လႈပ္ရင္းေမးခြန္းေတြအဆက္မျပတ္ေမးမိတယ္...
"မင္းဘယ္မွာေနတာလဲ...ဘယ္ကလဲ...အသက္ကေရာဘယ္ေလာက္ရွိပီလဲဟင္..."
အရူးတစ္ေယာက္ပမာျဖစ္ေနတဲ့သူ႕ေၾကာင့္kyung sooေလးမွာေၾကာက္ပီးငိုေတာ့တယ္...
"အာ...မငိုနဲ႕ေလ...တိတ္တိတ္...kyung sooေလးကလိမ္မာပါတယ္...ေနာ္...ေရာ့...arjashiကဒီအရုပ္သားအတြက္ေပးမယ္...ဟုတ္ပီလား..."
အဲ့အခါက်မွခ်က္ခ်င္းအငိုတိတ္သြားေတာ့တယ္။မ်က္ရည္ေတြသုတ္ေပးရင္းခ်စ္စရာေကာင္းလြန္းတဲ့ပါးမို႕မို႕ေလးကိုျမတ္နိုးစြာဆဲြညွစ္မိတယ္...
"သား...kyung soo...ဘယ္လိုလုပ္ဒီေရာက္ေနတာလဲ...ေမေမတို႕ကလိုက္ရွာေနတာ...ဒါဘယ္ကအရုပ္လဲ...arjashiဆီကလုထားတာမလား....ခုခ်က္ခ်င္းျပန္ေပးလိုက္..."
Kyung sooအေမျဖစ္ဟန္တူတဲ့အမ်ိဳးသမီးတစ္ေယာက္ကအနားကိုေရာက္လာပီးဆူေတာ့တယ္...
"အာ...မဟုတ္ပါဘူး...ကြ်န္ေတာ္ကိုယ္တိုင္ေပးတာပါ..."
"အားနာလိုက္တာရွင္...သူကအရုပ္ျမင္ရင္လိုခ်င္တာပဲ..."
ေက်နပ္သြားတဲ့သူ႕မ်က္နာေပၚကအျပံဳးကိုသူကလဲြလိုဘယ္သူမွသတိထားမိမယ္မထင္...
"ကြ်န္မတို႕ကိုခြင့္ျပဳပါဦး..."
"nae...nae...ဒါနဲ႕...kyung sooေလးကအသက္ဘယ္ေလာက္ရွိပီလဲ..."
"ဒီနွစ္ဆို7နွစ္ျပည့္ပါပီ..."
"ေအာ္..."
"သြားေတာ့မယ္ေနာ္...လာသား...သြားရေအာင္..."
ထြက္သြားရေပမယ့္သံေယာဇဥ္မျပတ္နိုင္တဲ့ပံုစံနဲ႕သူ႕ဆီလွည့္ၾကည့္လွည့္ၾကည့္လုပ္ေနတဲ့kyung sooဆိုတဲ့ေကာင္ေလးကိုမ်က္စိတစ္ဆံုးၾကည့္ေနမိတယ္...
"ထပ္ေတြ႕ၾကဦးမွာပါ..."
စိတ္ထဲမွာေျပာမိတဲ့စကားတစ္ခြန္းကိုkyung sooဆိုတဲ့ေကာင္ေလးၾကားနိုင္ပါေစ...
**************
#we are one
YOU ARE READING
Never break up
Fanfictionအခ်စ္သာစစ္မွန္ရင္ဘယ္လိုအေနအထားေရာက္ေရာက္နွလံုးသားနဲ႕ခံစားၾကည့္လို႕ရတယ္...