Dia panggil Aku Awak?

15 0 0
                                    

Setelah bertumbuk apa semua itu, dia terus tolong aku dari jatuh" awak okey? " aku apa lagi hanya mampu tersenyum dengan kata kata tadi. "btw nama saya Chen" kata chen kepada aku."oh.. thanks Chen,nama saya Xiumin"jawap aku kepada Chen . Secara autonya Chen terus senyum"owh..kita roommate..andd..kita sekelas!" aku terkejut berok olehnya."Meh..saya pergi masuk kelas bersama sama."

"GUYS..memperkenalkan ini Xiumin..Dia ni partner aku"aku hanya mampu menahan geram"apasal lah mamat poyo ni"kata aku dalam hati.Tiba tiba seorang daripanda mereka meyampuk iaitu Baekhyun"Yea..Akhirnya Chennie dah ada partner..Xiuchen right!?" kata baekhyun sambil kenyitkan matanya kepada aku. Aku terus rasa nak mutah doe..dengan reaction aku tu . Baekhyun terus menangis. "woi.." seorang dari mereka terus memeluk baekhyun dan berkata" Apa awak dah lakukan kepada Baek baby saya NI HAH?"aku terus terkejut mendengarkan apa yang oleh seorang yang bernama Chanyeol.Baekhyun ialah member mereka yang paling cute dan manja so diaorg selalu manjakan baekhyun jelas Chen yang tiba tiba di belakang tersebut. Aku terus menganjuk faham dan meminta maaf kepada baekhyun. Nasib baik Baekhyun maafkan aku..kalau tak ..mungkin aku hilang nyawa laki oleh Chanyeol.(hensem jugak Chanyeol ni...eshhh kenapa dengan aku ni)

Are You Love Me?Where stories live. Discover now