Șezând pe patul dezordonat priveam cu ochii înlăcrimați cum își adună hainele grăbit îmbrăcându-le. Nu credeam că îmi va face una ca asta. Simt o ușoară durere de cap și o rană adâncă în inimă. Bărbatul pe care îl iubeam cu toată ființa mea și-a bătut joc de mine , eu fiind doar o simplă jucărie din jocul lui.
— Ți-ai îndeplinit scopul , ți-ai terminat jocul Styles. Spun încet , cu greu găsindu-mi cuvintele.
— Da , mi-am îndeplinit scopul. Am terminat jocul , îmi pare rău Aries , asta nu a fost sa fie. Spune el cu o voce rece.
— De ce tocmai pe mine? Întreb lăsând lacrimile să curgă pe obrajii fierbinți.
— Tu ești prostuța care mi-a căzut în plasă. Nu trebuia să accepți avansurile. Acum asta e , ai cedat , am jucat , am câștigat iar tu ai pierdut.
— Mda , pleacă mai repede Styles. Nu mai vreau sa te vad în viața mea.
— Păcat că lucrăm împreună.
— Lucram. Îl corectez.
El îmi aruncă un zâmbet larg după care se încet pășește spre ușa camerei. Se mai oprește câteva secunde sa am analizeze după care pleacă fără să mai spună un cuvânt.
Stâng din dinți , mai multe lacrimi mi se preling pe obrajii roșii și fierbinți după care îmi mușc buza de jos și mă trântesc cu capul în pernă. Viața mea e complet distrusa , nu mai exista nici măcar puțina fericire. Styles. Nu mai vreau sa aud acest nume. De azi înainte pentru mine e că și mort însă rana ce mi-a făcut-o nu se poate șterge așa ușor. I-am oferit și sufletul din mine ca mai apoi sa aflu că eu am fost doar o simplă aventură și mă vroia doar pentru satisfacția lui. Nu înțeleg de ce am avut atâta încredere în el , de ce am acceptat sa o fac ?
Toată fericirea mea s-a dus într-o fracțiune de secundă , nu mai are rost sa trăiesc pe acest pământ , pentru toți sunt doar bătaie de joc. Toți profita de bunătatea mea. N-am să le mai permit asta , sper că le va fi mai bine fara mine.
Iau repede telefonul de pe noptieră și o sun pe Katya, cea mai buna prietena a mea din copilărie.
— Katya , o să-mi fie foarte dor de tine. Te rog nu mă uita și să nu mă uiți. Adio !
— Stai ....
Dar nu mai apucă să spună ceva căci am închis telefonul și l-am trântit de podea încât ecranul se sparse in mi de bucățele. Alerg grăbită spre baie , unde într-un dulăpior găsesc o lamă nou nouță. O scot din ambalaj și mi-o îndrept spre vene. Știu ceea ce urmează să fac. Dar asta e. Acesta este sfârșitul existenței mele și fericirea celorlalți. Apăs lama pe vena și apoi o trag repede. Sângele țâșnea încât toată baia se pătase , iar eu m-am întins pe gresia cea rece. Tăietura mă ustura însă era un sentiment chiar plăcut . Ochii incep să mi se închidă încet și deja totul devenise negru , nu mai puteam vedea absolut nimic. Sfârșitul meu , ce bine sună.
*
Auzeam plânsete in jurul meu. Nu-mi puteam deschide ochii , ce se întâmplă cu mine ? Unde mă aflu , de ce se aud plânsete ? Ce se întâmplă ?
— Am reușit să o salvăm. A avut mult noroc domnișoara. O puteam pierde în orice moment căci mult sânge i s-a scurs.
— Vă mulțumim mult domnule doctor !
Asta e vocea Katyei. La naiba , ce dracu se întâmplă ?
Încerc să deschid ochii insa degeaba , parcă nu-i mai puteam controla. Încerc sa îmi mișc mâna stângă însă o durere îngrozitoare m-a cuprins. Incerc să spun ceva.
— Katya ? Aproape fără pic de voce.
— Oh Doamne , Aries , ești bine ?
— Nu-mi pot deschide...
— Ochii ! Lasă , odihnește-te ! Ai nevoie de asta. Mă bucur că ești bine și nu te-a pierdut , nu știu ce mă făceam fără tine. Sa nu mai faci asta niciodată !
— Unde sunt ?
— Shht ! N-auzi ? Odihnește-te!
Se aplecă ușor peste mine și îmi trase patura așezând-o pe gât. Îmi lasă un pupic pe frunte după care zâmbește și iese din salon. Cum am ajuns aici ?
Îmi aduc aminte căci am vrut sa ridic mâna stângă și mă cuprinse o durere îngrozitoare. Îmi arunc privirea spre mână și o vad pansată cu câteva pete de sânge.
In acel moment mi s-au derulat în cap amintirea când mi-am tăiat venele. Ce am ajuns ?
CITEȘTI
Aries - My Love Is On Fire
Teen FictionNu m-ai credea în iubire. Din acea zi , pentru ea iubirea e egal cu zero. Pentru ea acum e imposibil să creadă că cineva o poate iubi cu adevărat , dar totul se poate schimba într-o secundă.