INSTRUKCJA:
Tej historii nie czyta się jak inne, od góry do dołu, wszystko jest ponumerowane z jednego powodu: to Ty wpływasz na tą historię. Jak? Dokonując wyborów. Musisz tylko przeczytać numer 0. i wybrać jedną z opcji, a potem iść do części historii z numerkiem odpowiedzi jaki wybrałeś/aś. Przykładowo jeśli w punkcie 0. wybrałeś/aś opcje 3. zjedź na dół i przeczytaj punkt 3. i dokonaj kolejnego wyboru. Mam nadzieje że rozumiesz. Więc powodzenia.
0. Wreszcie. Czekałeś na ten dzień cały rok, a może bardziej powinieneś powiedzieć noc. Jedyna noc w roku gdzie wszystkie przewinienia są legalne. Zabójstwa, kradzieże, gwałty, dosłownie wszystko. Po prysznicu poszedłeś zrobić sobie śniadanie. Zjadłeś to co zwykle, jajecznice z kawałkami mięsa i sok pomarańczowy. Po pożywnym śniadaniu wchodzisz do sypialni żeby ubrać się do pracy, czystka czystką ale pracować trzeba. Ubierasz się jak zwykle w to samo, szary sweter, czarne jeansy i białe tenisówki. Zabrałeś klucze i wyszedłeś by zmierzyć się z kolejnym dniem rutyny. Godziny mijały a ty nie mogłeś się doczekać kiedy zapadnie zmrok. Na szczęście miałeś sporo do roboty i czas leciał szybko. Gdy wróciłeś do domu, włączyłeś radio i wyczekiwałeś upragnionego komunikatu, ostrząc swoją maczetę i polerując maskę w kształcie głowy diabła.
-Przerywamy transmisje by nadać komunikat- rozległ się kobiecy głos w radiu, a twoje serce zaczęło szybciej bić.
-Przez następne dwanaście godzin, wszystkie przestępstwa są legalne- doczekałem się pomyślałeś. Jak huragan wypadłeś z pokoju a następnie z mieszkania ubierając w pośpiechu maskę i wyruszyłeś na żeś. Na ulicach nie było żywej duszy ale to cie nie powstrzyma, twoje pragnienie krwi jest zbyt duże. Chodząc tak bez celu ulicami, zauważasz młodą dziewczynę, po jej zachowaniu można powiedzieć jest przerażona. Jej ubrania były całe poszarpane i lekko zakrwawione. Gdy cię zauważyła przez chwile na jej twarzy zawitała ulga, lecz widząc twoją maskę i to że trzymasz maczetę w reku, strach i przerażenie znów wdarło się na jej śliczną twarz. Zaczęła uciekać przez małą uliczkę. CO ROBISZ? 1.GONISZ JĄ. 2.ZOSTAWIASZ W SPOKOJU.
1. Nie możesz pozwolić żeby taka ładna i krucha dziewczyna chodziła sama po ulicach o tej porze, więc z wielkim uśmiechem ruszyłeś za nią by ofiarować swą pomoc. Szczęście chyba ci sprzyjało, bo uliczka do której wbiegła dziewczyna okazała się ślepą uliczką. Zastałeś ją jak próbowała znaleść jakąś inną drogę ucieczki. Lecz z tego zaułku nie było dla niej ucieczki, gdy to zrozumiała było już za późno. Stałeś tuż za nią ciężko dysząc. Z jej oczu leciały łzy które, mieszając się z jej tuszem do rzęs, rozmazywały czerń na całej jej ślicznej buźce.
-Błagam. Nie zabijaj mnie, zrobie wszystko, tylko proszę, oszczędź mnie, proszę- Dziewczyna mówiła tak szybko że nie dało się rozróżnić poszczególnych słów. Ale i tak cię to nie obchodziło, i tak nie miałeś zamiaru słuchać jej skowytu. JAK CHCESZ TO ZROBIĆ? 1.1. WBIJ JEJ MACZETĘ W BRZUCH. 1.2. ODRĄB JEJ GŁOWE. 1.3. ZGWAŁĆ JĄ A POTEM ZABIJ.
1.1. Złapałeś ją za włosy i uderzyłeś jej głową o ceglaną ścianę. Dziewczyna zaczęła krzyczeć, ale ty nie lubisz jak suki się drą. Więc złapałeś ją za gardło i patrząc jej głęboko w oczy, wbiłeś jej maczetę w brzuch. Krzyki i zawodzenie dziewczyny powoli słabły, a ty patrzyłeś jak z jej oczu powoli ucieka życie. Zabijając te młodą niewiastę nareszcie poczułeś że żyjesz. Rzuciłeś jej ciało jak zużytą szmatę i ruszyłeś na dalszy żer. IDŹ DO PK. 3.
1.2. Szybkim uderzeniem w twarz sprowadziłeś dziewczynę do parteru i kładąc jej stopę na plecach, zacząłeś przymierzać się do zamachu który, odrąbie jej łeb. A chwile później było już po wszystkim, głowa była oddzielona od ciała z którego, cienką strużką sączyła się krew. Podniosłeś głowę żeby się jej przyjrzeć. Na twarzy zastygł grymas przerażenia, już nie była taka ładna jak za życia. Po chwili wpatrywania się w pozbawione życia oczy, cisnąłeś głowę na podłogę i ruszyłeś w poszukiwaniu kolejnej ofiary. IDŹ DO PK. 3.
YOU ARE READING
Wybierz swój los
RandomTo nie jest jedno opowiadanie ale kilka historii, w których to ty będziesz musiał wybrać jak potoczą się losy twojej postaci.