~2~

7 1 0
                                    

"Geçen günleri, dakikaları vs. Hesapladığımızda, prens ve prensesin 19'una girmesine az kaldı gençler." dedi Toprak.

Toprak:
Yaş: 20
Temsil ettiği element: Toprak
Seviye: Usta Büyücü (Usta büyücüler, en üst akademi büyücülerin, bir alt seviyesidir.)

"Evet ve biz onları bulmak için, hiçbir çaba sarfetmedik." diye konuştu Maviş.

Maviş:
Yaş: 19
Temsil ettiği element: Buz
Seviye: Acemi Büyücü

"Prens ve Prensi geçin. Bizim prens ve prensesin dışında 6 kişi olmamız gerekirken, 3 kişiyiz."
dedi Uzay.

Uzay:
Yaş: 19
Temsil ettiği element: Elektrik
Seviye: Usta Büyücü

"O zaman... Zamanı gelmedi mi? Çok geç olmadan aramaya başlayalım!" diye heyecanla bağırdı Maviş.

"Öncelikle, ne yapmamız gerekiyor?" diye sordu Uzay.

"Ölümlü dünyaya gitmek tabii ki." dedi Toprak.

"İyi de, ölümlü dünyada olanlar, sadece prens ve prenses değil mi? Diğer 3 kişi nolucak?"

" Diğer 3 kişide ölümlü dünyada Uzay. O 3 kişi prens ve prensesin arkasından gittiler, burda sadece biz kaldık."

"O zaman yapalım şunu!" diye bağırdı Maviş.
Kendilerini, ölümlü dünyaya götürecek boyutlar arası kapıyı açtılar..
~~~

Evren, her zaman olduğu gibi okula geç kalmıştı. Hızlıca okul kıyafetlerini giyip, dış kapıdan dışarı fırladı. Hızlı adımlarla, hatta koşarak okula gitmeye başladı.

"Yine normal, sıradan ve çok sıkıcı nalet olası birgün! Ve herzaman ki gibi ben okula gidiyorum..." diye bıkkınlıkla kendi kendine konuştu Evren.
Sınıfa vardığında, kapıyı yavaşça tıklatıp, açtı. Öğretmeni görünce içinden bikaç kelime küfretti.

"Şey... Hocam özür dilerim.."

" Senin bu hallerine alıştık Evren, yerine geçebilirsin."

"Heheheh teşekkür ederim hocam!"
Yerine geçip oturdu, herzaman ki gibi dikkatini derse vermeye çalışırken.. Uykuya daldı.
~~~

Evren, tenefüs çalınca sınıftan fırladı. Koşar adım ilerlerken, kendisinden 5-6 santimetre uzun bir bedene çarptı.
Kafasını kaldırınca, iki adet gri gözle karşılaştı ve gece gibi saçlar...
"Biraz daha dikkatli ol. İyi misin?"
"Sakarlığımdan dolayı üzgünüm! Evet... İyiyim. Teşekkürler."
"Peki.. Birdaha karşılaşırsak eğer, benim ismim Rüzgar. Senin?"
"Bende Evren,memnun oldum."
"Bende memnun oldum, Evren."

"Vay canına, şimdiden tanıştılar.. Bu oyun daha eğlenceli olucak.."

Yıldız Tozu 🌟 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin