အခ်စ္ဌက္ရဲ့ ေစလိုရာ part 1

477 26 10
                                    

တူ...................(phone ringtone)

YuTa >>> ဘယ္သူလဲကြာ အေစာျကီး အိပ္ေနတာကို .

Johnny >>>Good morning Hey men... မင္းမထေသးဘူးလား YuTa ဒီေန့ uni တက္ရမဲ့ေန့ေလ ..Taeyong , Tenတို့လည္း ျပင္ဆင္ေနျကျပီ .....

Yuta ~~~ ေအးပါကြာ အာ့ဆိုလည္း ငါတို့ ေက်ာင္းေရွ့မွာဘဲ စံုျကမယ္ ...

Yuta pro ~~~က်ြန္ေတာ္မွာ သူငယ္ခ်င္း ေလးေယာက္ရွီတယ္ ဘယ္သြားသြား ဘာလုပ္လုပ္ သူတို့နဲ့ဘဲ..က်ြန္ေတာ္ ငယ္ငယ္ေလးကတဲ့က ဂ်ပန္မွာ ေနလာတာ က်ြန္ေတာ္ အစ္ကို ဆံုးေတာ့ က်ြန္ေတာ့္ ဦးေလးေတြရွီတဲ့ ကိုရီးယားကိူ ေျပာင္းလာတာေပါ့ အလယ္တန္းေလာက္ကတဲ့က .အခုဆို uni ဒုတိယနွစ္ေတာင္တက္ေနျပီ..က်ြန္ေတာ့မွာလည္း လုပ္စရာေလးေတြ ရွီေသးတယ္ က်ြန္ေတာ္အစ္ကို အတြက္...minho Hyung ေစာင့္ျကည့္ေနပါ က်ြန္ေတာ္ ကလဲ့စားျပန္ေခ်မွာမို့..~~~ျမန္ျမန္လုပ္မွ ေနာက္က်ရင္ ဟိုေကာက္ေတြ ပြားတာခံရအံုးမယ္.....

Yoona >>>WinWin ေလးေရ ဒီေန့ ေက်ာင္းစတက္ရမယ္ေနာ္ ..ေသခ်ာျပင္ဆင္ျပီးျပီလား...ျပီးရင္ ဆင္းလာခဲ့ ေအာက္မွာ မနက္စာ စားမယ္...

WinWin ~~~ဟုတ္ဟုတ္ေဒၚေလး

Yoona~~~တူေလး တစ္ေယာက္လည္း ဘယ္လိုေျပာရမွန္းကို မသိဘူး အျပင္လည္းမထြက္ အရမ္းေအးလြန္းတယ္ လူကသာ အသက္က ၂၀ ျပည့္ျပီ အခုထိ ဘာတစ္ခုမွ နားမလည္ဘူး..တစ္ေန့တစ္ေန့ တူေလး အေျကာင္းေတြးရင္ စိုးရိမ္ရတယ္ ..တရုတ္မွာေနကတဲ့ မိဘေတြ ထားရာေနအတိုင္းျဖစ္လာေတာ့ ျပင္ဖို့က ခဲယဥ္းသြားျပီ~~~ဟူး....

#WinWin~~~~တီေလး ဘာေတြ သက္ျပင္းခ်ေနတာတုန္း..

Yoona >>>ဘာမွမဟုတ္ပါဘူး အလုပ္အေျကာင္းေတြ ေတြးေနလို့ပါ..

WinWin~~~တီေလးက အလုပ္နဲ့ဘဲ အခ်ိန္ကုန္ေနတာ မျကာခင္ေခါင္းျဖဴေတာ့မယ္ ကိုယ္အတြက္လည္း ရွာအံုး..

Yoona~~~ ေတာ္ပါျပီ မရွာခ်င္ေတာ့ပါဘူး ..ဒီတူေလး တစ္ေယာက္ကိုေတာင္ စိတ္မခ်ျဖစ္ေနတာ ..ကဲ စား စား...မနက္စာ စားျပီးရင္ ေက်ာင္းသြား Driver ပို့ေပးလိမ့္မယ္..တီေလလည္း အလုပ္သြားရေတာ့မယ္.....

#WinWin~~~~Hote တီေလး

Yuta ~~~ေဟာ့ေကာင္ေတြ မင္းတို္ကြာ အေစာျကီး ဘာလုပ္ဖို့ေခၚတာလဲ.

Taeyong, Johnny, Ten ~~~ မင္းကလည္းကြာ uni ျပန္တက္ရမဲ့ေန့ေလးကို ေစာေစာေလးလာခ်င္တာေပါ့လို့😆😆

Yuta ~~~ မင္းတို့ေပါက္ကရေတာ့ မလုပ္ပာာပါဘူးေနာ္..

His friends ~~~လုပ္စရာလားကြာ မင္းကလည္း uni ျပန္တက္ရမွာဆိုေတာ့ ငါတို့ အတူတူထိုင္ရေအာင္ ခံုဦးမယ္ေလကြာ ျပီးေတာ့ ဒီေကာင္ Taeyong သူ့ခ်စ္ခ်စ္ျကီးနားထိုင္ခ်င္တယ္ဆိုလို့....

Yuta ~~~ ေအးပါကြာ..မင္းတို့ေခတ္ဘဲ ..အာ့ဆို အတန္းထဲသြားျကရေအာင္...

******
WinWin ~~~~ေက်ာင္းေျပာင္းလာျပီးေတာ့ အခုမွစတက္ရမွာ ..စိတ္လူပ္ရွားလိုက္တာ ..သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္ရွီပါတယ္ သူကလည္း ေနာက္လမွ ေျပာင္းလာမယ္တဲ့😢😢fighting WinWin အားငယ္စိတ္ေတြ ေဖ်ာက္ စိတ္လူပ္ရွားတာေတြေဖ်ာက္ပစ္......

Driver >>>Winnie ေလး ဦးေလး ညေန ေက်ာင္းဆင္းရင္လာျကိဳမယ္ေနာ္..

WinWin ~~~ဟုတ္...အခုေတာ့ ေက်ာင္းအုပ္ရုံးခန္းသြားရမယ္..ဘယ္ေနရာလည္း မသိဘူး ေမးျပီးသြားရမယ္....

WinWin ~~ဟို..ေလေက်ာင္းအုပ္ ရုံးခန္းက ဘယ္နားမွာလည္း မသိဘူခင္ဗ်ာ ..

Boy >>>ဒီေရွ့က တည့္တည့္သြားျပီးရင္ ညာခ်ိဴးလိုက္အာ့ဆိုေတြ့လိမ့္မယ္..

WinWin ~~~ေက်းဇူးပါ...

#boy ~~~ဟုတ္ရပါတယ္
©©©©©©
ကလင္..ကလင္........ေက်ာင္းတက္.ဘဲလ္တီးသံ ...

Teacher ~~~~Good morning ...ကေလးတို့ teacher ေက်ာင္းသားသစ္နဲ့ မိတ္ဆက္ေပးစရာ ရွီတယ္ ...  
တိတ္တိတ္ေန သားေလးလာ ၀င္ခဲ့....
သားေက်ာင္းသားေတြနဲ့ မိတ္ဆက္လိုက္ပါအံုး..

WinWin ~~Annyeonhrsayo ..က်ြန္ေတာ္က တရုတ္ကလာတဲ့ WinWinျဖစ္ပါတယ္...ကူညီေပးျကပါအံုး

Teacher ~~~~အတန္းေခါင္းေဆာင္ သားေဘးမွာ ခံုလြတ္ေနတယ္မလား..သားေဘးမွာ ထိုင္ခိုင္းလိုက္..

Classmate ~~~Nae,,,

Teacher ~~~WinWin သား အတန္းေခါင္းေဆာင္နဲ့အတူထိုင္ေနာ္..

#WinWin ~~~~Nae....

##############
soon,, part 2

မေကာင္းမကန္းေလးကို ဖတ္ေပးျကပါအံုးလို့😆

အခ်စ္ငွက္ရဲ့ေစလိုရာWhere stories live. Discover now