Recall >>>က်ြန္ေတာ္ဒီေန့ Yuta တို့အဖြဲ့နဲ့ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ခဲ့တယ္ ..တကယ္ေပ်ာ္ဖို့ေကာင္းတယ္ သူတို့က ..
********
ေဒါက္..ေဒါက္.....
Yoona >>>WinWin တူေလး ဒီေန့ ေက်ာင္းတက္ရတာ အဆင္ေျပလား ..သူငယ္ခ်င္းေတြေကာ ရလား..
WinWin >>> ဟာ ..ဘယ္လိိုေမးလိုက္တာလဲ တီေလးရာ..က်ြန္ေတာ္က ဘယ္သူလဲ WinWin ေလ..ရတာေပါ့ ဒီေန့ သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြ တကယ္ေပ်ာ္ဖို့ေကာင္းတယ္ သူတို့ေတြက ခင္ဖို့လည္းေကာင္းတယ္..
Yoona >>> ေအးပါ ေအးပါ အဆင္ေျပတယ္ တိုလည္း ျပီးေရာ မေျပတာ ရွီရင္ တီေလးကို ေျပာေနာ္...
WinWin >>> ဟုတ္ တီေလး..
Yoona >>> အိုေက အိူေက အိပ္ေတာ့....
****
YuTa >>> ဒီေန့ က်ြန္ေတာ္ WinWin နဲ့သူငယ္ခ်င္း ျဖစ္ခဲ့တယ္ ..က်ြန္ေတာ္ သိလိုက္ရတာ တစ္ခုက သူက ျဖဴ စက္တယ္ ကေလးေလးလိုဘဲ ..သူမေျပာတက္တဲ့ စကားေတြဆို လက္ဟန္ေျခဟန္ေလးနဲ့ တကယ့္ကို ကေလးအတိုင္းဘဲ ..😍
(yuta shi ရွင္ေနာ္ သိေနတယ္)Next Morning.......
WinWin >>> Annyeonn.. YuTa shi
Yuta >>>ေပါ့ေပါ့ ပါးပါး Yuta လိုဘဲ ေခၚပါ..ဒါနဲ့ ဒီေန့လာတာ ေစာတယ္ေနာ္..
Winwin>>>က်ြန္ေတာ္ တီေလးက ဒီေန့ အလုပ္ေစာေစာသြားေတာ့ အိမ္မွာ တစ္ေယာက္ထဲ ျဖစ္ေနလို့ ေစာေစာထလာတာ....
Ten>>>ေဟာ့ေရာင္ သားျကီး ဒီေန့ေစာေနပါ့လား..မင္းတို့နွစ္ေယာက္က ဘာလား..😆
Yuta >>>ဂ်ပုေကာင္ မင္းဘယ္လို ေျပာလိုက္တာလဲ ..winwin ကို အားနာစရာျကီး . WinWin က်ြန္ေတာ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္...
WinWin >>> ရပါတယ္
Ten >>> ငါက စတာပါကြာ
Yuta >>>ဒါနဲ့ဟိုေကာင္ေတြေကာ ...
Ten >>> လာေနျပီလို့ေျပာတာဘဲ
Taeyoung and Johnny >>>ေဖ့သားေလးက ေဖ့ျကီးတို့ကို သတိရေနတာလား😂
Yuta >>>ထြီ ..ရြံတာ ..ငါက မင္းတို့မလာလို့ နားေအးသက္သာတယ္လို့ ေျပာမလိုကြ..
Taeyong >>> ဒါနဲ့ အတန္းေခါင္းေဆာင္ jaehyun မလာေသးဘူးလား ..
WinWin >>>> အြင္းမလာေသးဘူး.. ..သူေနာက္က်ေနတာလား မသိဘူး...ေက်ာင္းေတာင္တက္ေတာ့မယ္.....
....
Taeyong >>> က်ြန္ေတာ္ ဒီေန့ ဆရာမ ဘာစာေတြ သင္လိုက္လို့ သင္လိုက္လို့ သင္လိုက္လည္း မသိဘူး..က်ြန္ေတာ္ စိတ္လည္း မ၀င္စားဘူး..
က်ြန္ေတာ္ စိတ္၀င္စားတာ က်ြန္ေတာ့္ရဲ့ လျခမ္းေလး. ..သူက အတန္းပ်က္ခဲပါတယ္..သူအတန္းပ်က္ဖူးတာ ..frist year တုန္းက သူ့အေဖေသတုန္းကဘဲ ပ်က္ဖူးတာ.အခုဘာ ကိစၥေတြ ရွီေနလိုလဲ ..သူက ေအးတယ္ ေတာ္ယံုနဲ့ စကားမေျပာဘူး ဖာသိဘာသာဘဲ ေနတယ္ သူ့မိသားစု အေျခအေနေျကာင္းလည္း ပါမွေပါ့ က်ြန္ေတာ္ သိတယ္ သူ့ကို တစ္နွစ္ပတ္လည္းလံုး သူ့အေနာက္ကေန လိုက္ေခ်ာင္းခဲ့တာ ..အရာ္အျပံဳးဆိုတာလည္းမရွီ ..သူက က်ြန္ေတာ့္ထက္ ခနၶကိုယ္ထြားေပ့မဲ့ တကယ္ေတာ့ အားနည္းတယ္ ဒီေန့လည္း ဘာလို့မလာတာလဲ သိခ်င္တယ္ေတာင္...(message လာတာကိုေျပာပါတယ္😂)
Driver >>>WinWin ဒီေန့ လာမျကိဳနုိင္ေတာ့ဘူး ဒီေန့ အလုပ္ကိစၥနဲ့ သူေဌးကေခၚထားလို့ အျပန္ကိုယ့္ဘာသာ ျပန္လာခဲ္ေတာ့ေနာ္ ..လမ္းသိတယ္ဟုတ္ သိပ္မေ၀းပါဘူး..
WinWin... ဟုတ္ကဲ့ စိတ္ခ်ပါ..က်ြန္ေတာ္ ကိုယ့္ဘာသာဘဲ ျပန္လာခဲ့ပါ့မယ္..
Winwin>>ဟူ....
Yuta >>> WinWin ဘာျဖစ္လို့လဲ ..
WinWin ဘာမွ မျဖစ္ပါဘူး ..ဒီေန့ တစ္ေယာက္ထဲ ျပန္ရမွာမို့လို့..
Yuta >>> ဒါနဲ့ WinWin က ဘယ္မွာေနတာလဲ ...
WinWin.. >>> cherry 3 လမ္း ..အိမ္အမွတ္ B-20..
Yuta >>> အာ့ဆို က်ြန္ေတာ္နဲ့ အတူ သြားလို့ရတယ္ က်ြန္ေတာ္က တစ္လမ္းေက်ာ္မွာေနတာ...
WinWin >>> ဟုတ္လာ.. ျပန္ဖို့ အေဖာ္ရတြားျပီ. ေရး..ေရး....😊😊
YuTa >>>>WinWin က ကေလးက်ေနတာဘဲေနာ္ တကယ့္ကို ကေလးေလးလိုဘဲ ..
WinWin >>>အာ..yuta ကလည္း က်ြန္ေတာ္က ေပ်ာ္သြားလို့ပါ.ဟီး..ဟီး..😆
Yuta >>> ဟုတ္ပါျပီကြာ..ကဲ ..ျပန္ျကရေအာင္...
WinWin >>>>OK let's go
............................
Soon @@part4
မေကာင္းမကန္းေလးကို ဖက္ေပးလို့ တစ္ေယာက္စီတိုင္းကို ေက်းဇူးတင္ပါတယ္😙😙
YOU ARE READING
အခ်စ္ငွက္ရဲ့ေစလိုရာ
Fanfictionအခ်စ္ဆိုတာ မသိလိုက္ခင္ေလးမွာတင္ ျဖစ္သြားခဲ့တာ...ကလဲ့စားေခ်ဖို့အတြက္ အသံုးျပဳခဲ့တာမဟုတ္ ..တကယ္ခ်စ္ခဲ့တာ~~~ YuTa... က်ြန္ေတာ္ ဘာမ်ားမွားခဲ့လည္း သူ့နဲ့မွ စတင္ျဖစ္တည္ေနတဲ့ ခံစားခ်က္ေတြ အခ်စ္ေတြ ..သူမို့လို လုပ္ရပ္တယ...