H3

28 5 6
                                    

Zaterdag 15/7/2012 17:00

Emma gaat naar avond school ze hoopte dat Evan er was dan kon ze vragen hoe hij haar naam wist

Ze reed door de straten het was donker en laat het was een beetje eng. Kat was bij haar beste vriendin voor een slaapfeest. Emma was zo in gedachten verzonken dat ze niet doorhad dat iemand haar achtervolgde...

Ze kwam binnen in de avond school en daar zat Evan. Ze ging op hem af en ging naast hem zitten. Hij zag haar aankomen en stak snel het boek weg waar hij in het lezen was. Emma vond dat wat raar maar ging er verder niet op in.

De elektriciteit viel uit. In Evan's ogen kwam een lichtfonkeling. Het was niet lang, maar net lang genoeg zodat ik het kon zien. Ik wou er nog over vragen maar ik was meer bezig met de elektriciteit. Na een halfuurtje gingen de lichten weer aan. De leeraren vroegen ons te vertrekken. Toen vroeg ik het : Hy Evan je kent me vast nog wel Emma ik wou graag vragen hoe je mijn naam wist gisteren. O euh... Wel ik euh ik had het op voorhand opgezocht. Ik zie ik je maandag in de les? Ja tuurlijk zie je me en Emma we hebben vanaf nu elke les samen ik weet niet waarom. Maar nu moet ik gaan dag Emma. Dag Evan.

Emma fietste door de straat. Ze remde en ze hoorde achter haar iemand stappen. Ze draaide haar om maar zag niks of niemand.

Emma kon heel het weekend aan niets anders denken als aan Evan en zijn misterieuze ogen. Nu ze er goed over na dacht wou ze vrienden worden met die speciale jongen met zijn hemels blauwe ogen....

Hoi iedereen, dit was hoofdstuk 3 hopelijk vonden jullie het wat.
Dit hoofdstuk heb ik namelijk niet alleen geschreven maar heb het samen met m'n top nicht kaylie geschreven. Volg haar zeker, haar acc naam is: @boekenfan1. Anika EN kaylie xD





Angles Vs DemonsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu