......

13 1 0
                                    

Zeyneb probeert te slapen ze heeft morgen een een belangrijke toets. Ze kan echt niet slapen en staat op. Ze checkt haar telefoon. het is vier uur s'morgens. ze doet het nachtlampje aan het schijnt fel door haar groene ogen. Ze loopt naar haar bureau en pakt haar telefoon. Ze doet de Koran aan om proberen te slapen haar moeder heeft haar vertelt dat dat helpt. Ze doet hem aan en loopt zachtjes naar haar bed en haar ogen sluiten Zeyneb kan eindelijk slapen.
VOLGENDE DAG
___________________________

TRRRRRRRRR daar gaat haar wekker.
Zeyneb schrikt zich wakker en maakt haar klaar en dan.. Hoort ze haar moeder ruzie maken met haar zusje zoals altijd. Ze wilt ingrijpen maar dan slaat haar moeder haar. De zusje van Zeyneb begint te huilen ze wil haar troosten maar anders word ze ook geslagen haar moeder gaat naar buiten om te roken dus dit is Zeyneb's kans. Ze rent naar haar zusje ;Gaat het zoëlla haar neus bloed. Ze probeert de bloed er van af te halen maar het stopt niet met bloeden. Ze hoort haar moeder na boven komen en Zeyneb rent snel terug naar haar kamer. En Zoëlla huilt harder en daar gaat die klap weer. Zoëlla is WEER geslagen. Ze moet Zoëlla naar school brengen dus ze neemt haar mee. En vanuit daar neemt ze de metro. Zoëlla durft niet naar school te gaan door het bloed. Maar ze moet Zeyneb loopt met haar tot de klas. En dan vraagt de juf opeens wat er is gebeurd. Zeyneb probeert snel iets te bedenken ;ehmmm..... nou Zoëlla is gevallen in de ochtend en er bloedde veel dus vandaar. Zoëlla geeft Zeyneb een stevige knuffel en Zeyneb gaat. Ze kijkt naar haar telefoon ze heeft nog TIEN MINUTEN om op school te zijn ze rent zo hard als ze kan. En ze haalt snel de metro. Daar zit ze dan. Haar telefoon gaat over het is haar vriendin ze vraagt waar Zeyneb blijft ja sorry jullie kunnen gaan ik ga wel alleen naar school. Zeyneb stapt uit en ze loopt langs een steegje en dan........








ALS JE HET LEUK VIND STEM DAN EN EEN NIEWE DEEL KOMT SNEL

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 20, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Street LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu