bab 36

4.4K 142 4
                                    

"Wei cepat sikit boleh takkk..dah lambat duhh mesyuarat tu start kul 4 kita mcm kura kura jalan nye pun...tengok ni haa kt tangan aku kul bpe"...maira membebel sambil menunjuk ke arah jam tangan nye...

Mne tangan...tangan sekarang dah pukul berapa??lawak hambar ara mula dikeluarkan...

Maira memandang ara dengan muka yang tiada reaksi...alah alah mcm tak de perasaan tu...😒

Lawak ke bangang...aku serius ni haa haa nangis kangg haa haa...ujar maira..

Pikir aku kesah...smbil buat muka smark...

Okey siap..dah jum alah alah baru pukul 3:30 dah bising mak cik ni...sambung lily yang siap mcm mak nenek baru keluar dari bilik

Tu lah macam mak nenek...sje je fiyra panas kn hati maira...

Hahaahaahahaah....dah dah korang bab kutuk no 1 ehh..ara yang dari tadi perati kecik besar atas bawah perangai kawan die..

Maira??haa hanya mampu tunjuk reaksi muka sahaja..maklumlah period pain ahahaha..

Mereka berempat bergegas ke lif tuk bas yang telah di sedia kan...

Sampai mereka di dewan chen hwe yung dewan mesyuarat sekolah sukan elit china..mereka berempat bergegas ke tempat duduk..

Woi woii aku nk duk situ tepi sikit...lily mengusik ara yang sudah mendapatkn tempat duduk di belakang...

Pftt..belakang rupanya ingat depan..azfar yang datang dari mana muncul ..

Arzil mika dan harraz muncul dari belakang..mengikut bontot azfar...

Tah korang bukan dapat ape pun berebut tempat ni..baik duk ngan abg ni dapat peluk free..usik harraz smbil memandang maira...

Ape kau😒maira tak puas hati...memandang harraz..

Huiss ganas i like...harraz mengusik maira lalu pergi menghala ke arah maira...

Baby npe ni tk de mood...jum kita keluar jap ambik angin pujuk harraz sambil menarik tangan maira...

Maira..seperti patung murah di
hadapan pintu kedai hahahaa...(paham paham lah yee syaz nl wat lawak yg hambar di pagi yang indah ini...)

Tu asal tu...badmood semcm je..tanya arzil yang sedari tadi diam...

Normal la girl right...blz ara

"Girl right right pe"?...azfar pelik dengan jawapan ara..

"Haa itu la org suruh belajar kau main tidur main mak mak dalam kelas pondok pondok la itu lah ini lahh"..mika memecahkan rahsia terbesar azfar..

"Woiii"azfar bergegas menutup mulut mika..

Mika yang tidak henti henti berckp stop dengan tiba tiba..bukan sbb azfar but........

"Hye korang berenam je ke"...tanya seorang girl dari malaysia gak tapi sekolah sukan lain..ya ya ya malaysia hantar dua team..tak slh annn🙆

Haah berenam je ade nmpk lagi ke org selain kita orang...balas azfar...

Afzar ni anti budak gedik plus lawa..sbb tu la jawapan yg die bagi amat memberangsang kan hahaha...

"Ouhh yaa ni this guys what is your name"?..tanya kawan kepada girl yang menyapa mereka tadi...

Just call him arzil...blz ara sambil tersenyum..

Hello i tanya die bukan u..jangan perasan boleh..blz perempuan tadi..

Ehemmm bahasa tu baik sikit sis..jangan la sampai bahasa anda tu mencemarkn nama negara kita...fiyra yang diam membals..

(Siapa tk kenal fiyra gadis sopan santun lemah lembut tapi...tadi beberapa saat yang anda baca di atas huiss snga mengganas dan menakutkn..hahaaah)

Mika azfar dan arzil tercengang jgn kata dieorg bertiga ara ngna lily tok sah kata haihh mmg tercengang abiss...

Do i care..jawab girl tadi...

(Dah si aliy tak kacau dah sbb duh bercinta ngan si qasyaf duk datang bala  lagi haiyooo...saja nk panjang kn ini cerita hahahaha...)sorry reader sis tk sengaja...

You dont care also me dont care hahaha...blz azfar..

Bodoh azfar buat lawak hambar jadah menda...ujar ara sambil ketawa..

"Dah la jum kita pergi dari sini ambik tempat duduk....syg mehh sini kt abg...kita cari tempat duduk nun jauh di sanaaaaa"...azfar mengajak lily yang diam dari tadi...

"Jom" blz lily

Jumm ara duk kt situ...ajak mika

"Jum"blz ara..

Hmmm ara ngan lily dah ade tempat duk sebelah kesygan lagi..aku ni hurmm...keseorgan tk pe lah duk situ je la seseorg tak salah ann..desis hati fiyra smbil ingin menuju ke arah kerusi kosong..

Tiba tiba tangan Fiyra di tarik  oleh seseorg...

Jum duduk ngan aku...kt situ..Arzil menunjukkn tempat kosong ..

Fiyra hanya tersenyum dengan kelakuan Arzil tuhh..

Geng girl tadi..hanya memandang mereka dengan menyampah...

Sokey wait and see ape yg aku buat ni akan bgi u all semua merana...kata salah sorang geng tadi..

                Atlet itu aku punya💕






Atlet itu aku punya!!!(COMPLETE)✔Where stories live. Discover now