Am ajuns la pr. mua super sexy şi o bunăciuneee . :x :x :x . Am astepta-to cât so schimbat. aRATĂ La fel de bn ca mn , ;3333 :x :x . Apoi am plekat spre şc .Akolo n-eam întâlnit cu toate prietenili noastre drăgutzeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. :3.Toţi se uitau la noi ca la nişte vedete cu multă faimăăăăăă . Te-am pupat pi guuriţză sh am plekat spre teroare. Adik clasă.
Prima oră avem româna .. cu o prof. ffffff plictis. aşa k nu am fost atentă delok sh am vb cu Roxana (Roxy) prin mesajes.
So sunat di pauză sh am ieşit pe holul lung. Akolo am văzuto pi emoista şcolii (Ambre)Are părul albastru şi bonbat.Proooooost guuuustttttttt. Ma-m dus grăbită la ea şh ia-m spus :
-Făă tu dc stai mereu singură
Ea nu răspunde .. şi pleacă nepăsătorare. mĂ DUC IARĂ LA IA ŞH II SPUN :
-Dacă num-i răspunzi ti bat. Drăguţa . (pe naiba) *râs malefic *
(Ellie) - Dar lasă-mă dracu' în pace. Nu te-ai săturată să îţi baţi joc de oameni ? Târ-
-Ai gijă km vb k îţi trag una .?
-Păi te supără adevărul...
Şh pleacă nervoasă spre loku ei
Apoi m-am dus la maga de afară săm-i cumpăr o pungă big cu cipsuri Leis. Am mânkat în mai puţin de 5 min . Apoi ma-m dus pre clasă k începea ora de engleză.
În oră vb cu colega di bancă Ellie despre iubitul ei şh amantul . K sunt doarte drăguţi etcccccccccccccccccccccc.Apoi profa aia idioată mi-o strigat numele la katalog să spun o prop. în engleză . Dar nu am ştiut aşa bine k bie bie notă 10 şh mi-o pus 6.
După âncă 3 ori de şc am plekat la şcoală cu prietenasha mia . :3333333 Când să ne despărţim ni.am pupat pe botik sh am plekat fiecare spre casuţa iei.