25.

443 14 2
                                    

melgibson:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

melgibson:

Simt nevoia să vă explic. Sunt în Londra, vizitându-mi prietenii și familia. Da, m-am mutat în California după ce am terminat liceul pentru a-mi putea începe cariera de actriță acolo. Nu știu de ce trebuie să vă explic, dar a existat multă dramă și sper să nu mă urâți după asta. Harry a fost un susținător grozav și mereu îl voi susține, dar NU mă întâlnesc cu el, el având propria viață și propriile priorități, vă rog acceptați să îmi respectați intimitatea, la fel și a lui Harry. Vă iubesc foarte mult pentru că mă susțineți, dar iau o pauză. Iubire mereu. Melanie.

❤59,609 aprecieri

   5,839 comentarii

-

@chelseasmith: Ești foarte puternică, iubire, sună-mă dacă ai nevoie de ceva.

@niallshoe: Respect asta în totalitate. Trebuie să îți spun că arăți foarte frumoasă fără machiaj. x

@hazzawithme: Despre timp.

@hendallisreal: Mersi că ai acceptat că Harry și Kendall se întâlnesc, e timpul să îl lași în pace.

@erikhansen: Nu lăsa comentarile astea să te supere, iubire. În schimb, ascultă-i pe prietenii tăi adevărați, okay? Te iubim. x

@lilithnordlund: Nu puteam să o spun mai bine. ^^ suntem aici pentru tine chiar dacă ești pe cealaltă parte a planetei. <3

@kendalljenner: Mă bucur să văd că o duci bine. x

@1dupdates: @kendalljenner Tocmai ne-ai demonstrat că ești proastă ca naiba.

@melandharry: Te rog, Kendall, las-o în pace pe Mel.

@harrystyles: Oh, iubire, îmi pare rău pentru problemele pe care ți le-am cauzat, sper să te simți mai bine curând, toată dragostea. H.

@niallshoe: SENTIMENTELE MELE LA NAIBA SENTIMENTELE MELE

@1dupdates: Uite cine i-a spus lui Mel 'toată dragostea' și a numit-o 'iubire' @kendalljenner tot ce ai primit tu a fost un '.'

@melsfans: Chiar nu trebuia să te explici, Melanie, respectăm cu desăvârșire intimitatea ta și nu ne pasă cu cine te întâlnești sau cu cine faci, atât timp cât ești fericită, noi suntem fericiți.

@melgibson: @melsfans ❤❤

INSTAGRAM | H.S. (Română)Where stories live. Discover now