Ik hoor ineens allemaal lawaai van beneden komen en schrik mij dood! Wat is dat hier allemaal. Iemand wilt de deur opendoen maar het lukt niet. Ik gil als ik gebonk hoor op de deur. 'Abby! Laat mij erin! Ik kan alles uitleggen'. Standaardzin, standaard uitleg. Zucht. Ik zit gewoon op de trap te staren naar de voordeur, met tranen over mijn wangen. Langs de achterdeur lukt het ook niet heeft hij ein-de-lijk door. Soms kan hij wel eens dom zijn. 'Abby, laat mij erin'. Hij lijkt nu wel echt boos te zijn, al weet ik niet goed waarom. 'Ik weet dat je er bent'. Ik sta recht, lach sarcastisch en begin te klappen in mij handen. 'Proficiat Dan! Goed geraden van jou! En wat wil je met deze opmerking bereiken?' Ja eigenlijk, wat wilt hij er mee bereiken? Ik heb echt geen flauw idee en zo dom ben ik niet. 'Ik wil het kunnen uitleggen aan je'. Ik lach harder en gemeen. 'Vertel wat je te vertellen hebt en ga dan terug weg Dan. Ze wacht op je!' Langs de ene kant wil ik niet dat hij terug naar haar ga, zo moet hij of in zijn auto slapen, buiten of naar zijn ouders. En dat laatste zal hij niet willen doen, heb ik zo een vermoeden. Ik schrik ervan als hij op alles wat hij tegen komt op slaat. 'Ik hou godverdomme nog kei veel van je, doe die deur nu open Abby baby komaan doe open'. Iets in zijn stem laat mij vermoeden dat het niet is om te praten. Het is namelijk ook niet de eerste dat hij zijn handen niet kan thuishouden met een ruzie. 'VERTEL GEWOON EN TRAPT HET DAARNA GEWOON AF'. Nu ben ik boos aan het worden, dit duurt veel te lang. Hij begint aan zijn verhaal wat op niets trekt. "Zij heeft mij verleid, ik wou dat niet, ik kon het niet weerstaan". Inderdaad, allemaal dikke bullshit! Ineens is het stil, je kan een muis horen trippelen binnen! Dit maakt mij best ongerust. Ik roep Dan een paar keer maar krijg geen gehoor. Zal hij weg zijn? Of wacht hij gewoon tot ik de deur zou opendoen? Ik begin in mijn hoofd het hele huis af te gaan of er nog dingen open zijn waar hij binnen kan komen, maar ik kom op niets. Tot ineens mijne euro valt op iets! Maar op het moment dat ik wil opstaan om het op slot te gaan doen word ik langs achter gegrepen door Dan!
Daar zit ik dan, vast, aan bed. Voor je denkt dat ik niets deed. Ik heb ervoor gevochten! Ik geeft mij niet zo snel gewonnen. Zelfs dit kan ik zeggen, dat hij het best moeilijk had om mij tot daar te krijgen. Bedoel, heel die trap op, dan nog helemaal op dat bed. Zelfs de touwen hangen niet zomaar aan dat bed, nee die zijn opgeborgen in een kist. Je kan je al inbeelden dat ik het op een lopen had gezet natuurlijk! Was echt wel grappig! Hij vond dat natuurlijk niet zo grappig. Weer die trap op natuurlijk. Al moet ik zeggen, ik heb toch wel even met de slappen lach gezeten. Maar even terug bij het vast hangen op bed. Ik zit hier dus wel niet zo lekker. Hij heeft mij uitgekleed, geslagen met zijn vuist in mijn buik, in mijn gezicht geslagen. Ik kijk op, hij staat daar maar gewoon, te grijnzen naar mij, met pretoogjes. Gewoon weg walgelijk! Waarom heb ik dat niet eerder gezien hoe hij echt is? Dat wens je niemand toe, hoe hij kijkt naar mij. Gestoord. Met zijn broeksriem bewerkt hij mijn hele lichaam. Ik ben zo uitgeput, om de klappen op te vangen. Hangend, niets anders, geen fut, niets. Hij tilt mijn hoofd op, grijnst, geeft een stevige kus op mijn lippen en legt mij daarna neer op het bed. Kleed zich uit en komt op mij liggen. Vanbinnen gil ik het uit omdat ik het echt totaal niet wil. Ik probeer nog tegen te werken en te pruttelen, maar dat maakt hem alleen maar geiler en vind hij leuker. Tranen stromen geluidloos over mijn wangen, zoveel pijn. Hij ramt hem in één keer erin. Zoveel pijn dat ik het uitgil. Geen idee hoelang ik hier al lig maar het lijken wel uren. Hij blijft verder doen, zonder genade! Blijft hard pompen tot hij klaarkomt in mij, zonder condoom nog wel! In mijn oor fluistert hij dat het heel lekker was, om mij zo te zien en te voelen dat hij er zo hard heeft van genoten als geen andere keer. Kust mij nog intens op mijn lippen en gaat dan uit mij. Staat op en gaat douche. Ik probeer mij los te maken wat niet lukt spijtig genoeg! De tranen blijven maar stromen als watervallen over mij wangen. Wat moet ik doen nu?
Kwartiertje later staat hij weer in de kamer en kijkt naar mij. Jij bent nog niet van mij vanaf Abby. Niet veel later hoor ik hem bellen met mijn baas met de mededeling dat ik verlof wil nemen voor zeker 2 weken! WAT NEE? Dit meent hij niet! Ik zit nu nog harder te wringen om mij los te krijgen, maar er is geen 1 stukje touw dat los wilt komen. 'De komende 2 weken ben je helemaal van mij Abby, wat ik met jou allemaal ga doen, wind mij zo hard op. Kijk maar'. Hij heeft gelijk, hij heeft al terug een stijven! 'Maak mij los Dan a.u.b.'. Smeek ik. 'Ik ga je los maken. Kan je douche, naar het toilet gaan en daarna weer lekker in bed liggen met mij'. Alles gebeurt onder zijn toezicht. Ik voel mij zo slecht. Eerst bedriegt hij mij en dan doet hij dit! Hij weet wat te doen voor iemand helemaal te kraken! Ik was mij niet, want de stralen alleen al op mijn lichaam doen immens veel pijn! Ik moet mijn gsm zien vast te krijgen en iemand te bellen of te smsen! Nieuw doel! 'Kan ik ook naar beneden gaan? Ik wil wat eten.' Hij kijkt mij aan of hij heeft net een spook gezien of ik sprak chinees. 'Nee, ik breng wel wat'. Hij komt terug met een dienblad met boterhammen en drinken. Maakt mij terug los zodat ik kan eten. Na 1 boterham heb ik al genoeg. Ik had geprobeerd om mijn gsm te pakken maar dat is dus mislukt zoals je al door moest hebben. En honger had ik al helemaal niet. Maar eigenlijk moest ik wel eten, wat wel mooi meegenomen was nu. Hij zet de tv op en kijken samen naar een film. Voor het eerst in die 2 jaar tijd ligt hij nog eens bij mij en streelt hij mijn lichaam op mijn pijnlijke plekken die helemaal rood zijn, dik en blauw. Ik moet hier weg zien te geraken voor het te laat is!
JE LEEST
Mezelf... Vinden Of Terug Vinden
RandomJezelf vinden of terug vinden. Gebeurtenissen, beslissingen, voorgevoelens. Het begin van alles of het einde van het begin of het begin van het einde. Jij beslist.