Εισαι με παρέα, με φίλους, με συγγενείς.. προσπαθείς να εισαι πιο χαρούμενος, να γελάς και να νομίζουν οι άλλοι οτι εισαι καλα, οτι δεν τρέχει τίποτα.
Πολλές φορές γελάς και θέλεις να το παίξεις χαρούμενος μόνο και μόνο για να πείσεις τον ίδιο σου τον εαυτό οτι εισαι, όμως ξέρεις πολύ καλα οτι δεν εισαι..
Έχεις πείσει τους άλλους οτι εισαι καλα όπως παλιά, παλιά που όλα ηταν καλύτερα, δεν είχες τόσα πολλά στο κεφάλι σου να σου τρώνε σιγα σιγα τις σκέψεις και να σε ποτίζουν με μελαγχολία.
Όμως γυρνάς σπίτι, αλλάζεις και κοιτάς τον εαυτό σου στον καθρέπτη. Ποιος ειναι αυτός που αντικρίζεις; Εισαι εσυ; Εισαι όντως εσυ; Εισαι αυτός που θα ήθελες να εισαι;
Πηγαίνεις στο δωμάτιο σου, βάζεις ακουστικά κ την μουσική στο τέρμα, κλείνεις τα φώτα και απλά σκέφτεσαι και σκέφτεσαι και σκέφτεσαι... μελαγχολείς.. νιώθεις μοναξιά, ενώ υπάρχουν τόσοι άνθρωποι γύρω σου.
Η ώρα περνάει και εσυ δεν έχεις ύπνο γιατί απλά οι σκέψεις σου δεν σε αφήνουν να κοιμηθείς.. ποσο ωραιο θα ηταν οταν εκλεινες το φως να έκλειναν κ οι σκέψεις..
Σκέφτεσαι πολλά πράγματα, διαφορα θέματα που μέσα σε μήνες σου έχουν αλλάξει τη ζωή. Σκέφτεσαι πως έχεις γίνει έτσι, εσυ ο δυναμικός χαρακτήρας που πάντα αντιμετώπιζε τα προβλήματα του.. αυτή τη φορά όμως σε έβαλαν κάτω.
Όμως μην πτοείσαι, διότι με τον καιρό τα πράγματα θα γίνουν όπως πριν. Τα προβλήματα σου θα περάσουν απλά άσε τον χρόνο να περάσει πρώτος. Θα δεις όλα θα φτιάξουν στο τέλος..!
Αν αυτο που σε ανησυχεί τωρα, σε 5 χρόνια δεν έχει νόημα τότε φίλε μου θα έπρεπε να το έχεις ξεγράψει απο το μυαλό σου αυτή τη στιγμή...
YOU ARE READING
God take mee
RandomSick of crying, tired of trying Yes I smile but inside I'm dying Βιβλιαράκι πρωτο με untold thoughts, quotes and my εσώψυχα [το βιβλίο ειναι πιο σοβαρό σε σχεση με την περιγραφή του] ~ελ1🥀~