Priveam locul in care Bridget, prietena mea cea mai buna, m-a adus. Eram la periferie, intr-un loc amenajat special pentru box. Nu imi venea sa cred in ce ma bag, dar faptul asta ma incita si mai tare.
Coboram din masina brunetei si de abia cand o vad in fata mea, o analizez si constat ca nu e foarte imbracata. Sanii imensi sunt tinuti intr-o bustiera roz, iar picioarele lungi ii sunt acoperite de niste colanti mulati. Spre deosebire de ea, eu am pantaloni de trening si un maieu alb simplu. Trecem printre barbatii bine facuti, primind fluieraturi si ajungand in fata, langa ringul pe care doi baieti se bateau. Imi dreg glasul si ii spun lui Bri:
— Sunt ilegale?
Decide sa nu imi raspunda, afisand un zambet in schimb. Inghit in sec, dar imi spun ca totul va fi bine. La un moment dat pe ring ma urca Bri si imi zambeste.
"Ce face?"
Insa imi raspunde rapid la intrebare, incepand sa flirteze cu unul dintre baietii care urmau si miscandu-se lasciv pe langa el. Ma uit la celalalt care probabil astepta acelasi lucru din partea mea, dar raman doar cu uitatul.O masina neagra isi face intrarea, cu o frana pusa brusc. Recunosc imediat numarul ei si imi pun mainile la gura.
— Bridget, e mama ta! tip disperata.
Ne dam rapid jos din ring si incercam sa fugim prin multime, dar doua gorile de-alea mamei lui Bri, ne apuca si ne tarasc inspre masinile de politie care tocmai sosesc. Toti se evapora si multi reusesc sa dispara, dar cativa sunt prinsi si aruncati in masini. La fel ca noi.
— Mama, ce faci? tipa Bridget cand simte catusele pe mainile ei.
— Va duc acolo unde va este locul! ii raspunde ea si suntem luate de politisiti.
— O sa ajungem la scoala de corectie, se plange Bri, iar eu ma uit intristata pe geam.
Nu pot sa cred in ce ne-am bagat. Nu o sa imi mai revad unchiul? El e singurul care nu m-a parasit si acum o fac eu?
N/A
Primul "capitol" este gataaa. Stiu, e scurt, dar e un fel de introducere. Sper sa va placa. Astept pareri in comentarii si cate un vot, daca merit :)
Love you anyway
CITEȘTI
Haosul A&A
RomanceGemenii Ashton si Aaron sunt de cosmar pentru cele doua fete de abia venite la scoala de corectie. Sa fii in pielea Cataleyei este greu, mai ales cand ajungi intr-un astfel de loc din cauza prietenei tale, iar dupa, aceasta te lasa pentru un baiat...