Holnap lesz az évzáró, egyben anyámék 20. évfordulója.
A szüleim a házassági évfordulójukat úgy döntöttek nyaralással töltik. És mivel nyár elején van az évforduló egész nyárra mennek. Végül is, ki ne akarna menni egész nyárra messze a gyerekektől és a sok stressztől? Szóval miért is ne mennének egész nyárra?
________________________________
Megvolt az évzáró. Anyámék pakolnak. Mi is pakolunk..
Éppen a reptéren állunk és várjuk, hogy anyáék lelépjenek és mehessünk mi is abba a borzalmas táborba ahova akarnak minket küldeni. Már csak 10 perc és felszáll anyáék gépe. találjátok ki hova mennek. Hát persze, hogy Párizsba. Arra a helyre ahol elterveztem, hogy megkérik a kezem és ott lesz az esküvőm is. Miért is ne mennének PONT oda a szüleim, NÉLKÜLEM. Na, de mindegy is. Elleszek valahogy a táborban.
Miután felszállt a gépük, elindultunk. Drága bátyám egész úton hisztizett, hogy minek kell menni ebbe a "dögölj meg az unalomban" táborba. És ezt folyamatosan úgy mondta, mintha tehetnék róla, vagy esetleg én javasoltam volna anyáénak. Persze, miért is ne én lennék a hibás?
Épp a vonatállomáson álltunk, és vártuk a többieket. Egy-két barátunkat sikerült rávenni, hogy jöjjön velünk. Ő fél csapatát hozta, mivel a focicsapatban ő a kapitány. Ki hagyná ki vele a táborozást? Végül is így bevágódhatnak nála.
Nekem csak a két legjobb barátom jött. A legjobb barátnőm, és a legjobb barátom, aki egyben a barátom is. Nagyon örültem annak, hogy eljön velem a táborba. Így nem fogom őt hiányolni, ráadásul lehet,hogy még a kapcsolatunkat is helyre tudnám hozni.
Valami nagyon megromlott közöttünk. Hogy mi, arra még nem jöttem rá. De minden vágyam, hogy helyre hozzam, és megmutassam mindenkinek, hogy mi igenis összeillünk és nem csak legjobb barátok vagyunk. Amikor összejöttünk a barátainkon kívül más nem örült nekünk. Mindenki azt mondta, hogy ez csak azért van, mert annyira jó barátok vagyunk, és a barátságunk annyira régóta tart, hogy ez csak egy hamar elmúló fellángolás. Szerintem nem az. Sőt, biztos, hogy nem! Részemről nem. De akkor ő is azt mondta, hogy csak szét akarnak választani és egy szavuk sem igaz. Most már azt sem tudom, hogy mit gondol.
Menthetetlenül eltávolodtunk egymástól.
________________________________
Így kerültem én, és a borzalmasan rémes, beképzelt, öntelt, egoista és undorító bátyám ebbe a nyári táborba. És mielőtt azt hiszitek, nem azért undorító, mert egy cseppet sem helyes. Sőt a lányok (nem tudom mit esznek rajta annyira, azon kívül, hogy a focicsapat kapitány, de) imádják őt. Inkább azért undorító, mert gusztustalan dolgokat csinál. Arról nem is beszélve, hogy egy alkoholista állat, aki behülyíti a csajokat, utánna meg jön hozzám, hogy hogyan tudná őket lerázni.
Nem vagyok valami szerencsés. De a bátyám Úgy nem is szokott zavarni. Inkább akkor zavar amikor nem hagy a többiekkel lógni.
________________________________
Ennyi lenne a történetem. Bedugnak egész nyárra egy rohadt táborba, azon agyalok, hogy hogyan szerezzem vissza a barátomat (annak ellenére, hogy nem szakítottunk), és kiábrándítom a barátnőmet a bátyámból.
Jó kis nyárnak nézünk elébe.
YOU ARE READING
Táborba ragadva
RomanceTe mit tennél ha a szüleid a 20. évfordulójuk alkalmából elmennének nyaralni egész nyárra, téged meg a bolond bátyáddal elküldenének táborba? A tábor nem a legrosszabb, sőt egyéb esetben tetszene is Lillának. De úgy, hogy az egészet a fogyatékos bá...